سونی آپدیت اندروید 7.1.1 را برای اکسپریا ایکس و ایکس کامپکت منتشر کرد

سونی مصمم است تا گوشی‌های تراز اول این شرکت هر طور که شده طعم آپدیت اندروید 7.1.1 را بچشند به همین دلیل شاهد انتشار آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس و ایکس کامپکت هستیم.

0

اندروید O در راه است و به همین دلیل بسیاری از سازندگان گوشی‌های همراه قید آپدیت گوشی‌های تراز اول خودشان به اندروید 7.1.1 را زده‌اند و در حال آماده‌ شدن برای آپدیت بزرگ اندروید O هستند. اما از طرف دیگر بعضی از تولیدکنندگان گوشی‌های همراه نیز عزم زیادی برای انتشار آپدیت اندروید 7.1.1 برای گوشی‌‌های تراز اول خود دارند که سونی را یکی از این شرکت‌ها می‌توان دانست.

حالا سونی قصد دارد گوشی‌های تراز اول خود را به جدیدترین آپدیت اندروید 7.1.1 مجهز کند و بر این اساس قرار است گوشی‌های اکسپریا ایکس و ایکس کامپکت میزبان اندروید 7.1.1 باشند. برای آن دسته از کاربرانی که با این گوشی‌‌های سونی آشنا نیستند باید بگوییم Xperia X در کنگره جهانی موبایل بارسلونا در اسفند ماه 1394 رونمایی گردید و Xperia X Compact نیز مدتی بعد در شهریور ماه سال گذشته 1395 معرفی شد.

انصافا باید گفت سونی از زمان عرضه این گوشی‌ها به لحاظ نرم‌افزاری در حق آن‌‌ها چیزی کم و کسر نگذاشته است و به همین دلیل اکسپریا ایکس کامپکت و اکسپریا ایکس در حال حاضر به اندروید ۷.۰ مجهز هستند. در آپدیت اندروید 7.1.1، هر دو گوشی به وصله امنیتی خرداد ماه که از جانب گوگل منتشر شده است نیز مجهز خواهند بود.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.