شرکت TCL برای تولید گوشی‌های لوکس ورتو با این شرکت به توافق رسید

ورتو مدتی است که برای تولید گوشی‌های لوکس خود به دنبال تولید کننده‌ای قابل اعتماد می‌گردد، باخبر شدیم شرکت TCL و ورتو برای تولید گوشی‌‌های لوکس با برند ورتو به توافق رسیدند.

0

تجمل‌گرایی در دنیای موبایل نیز رایج است و شرکت‌هایی هستند که گوشی‌های لوکس و اشرافی را برای افرادی که پولشان از پارو بالا می‌رود تولید می‌کنند. یکی از شرکت‌های صاحب نام در زمینه ساخت گوشی‌های لوکس و اشرافی را با عنوان ورتو (Vertu) می‌شناسیم.

این شرکت تاکنون گوشی‌های تجملاتی مختلفی را راهی بازار کرده و در این زمینه برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده است. اما بالا و پایینِ روزگار گریبان ورتو را نیز گرفت و پس از اینکه یک میلیونر ترک شرکت ورتو را از هولدینگ Godin خریداری کرد شاهد خبرهایی مبنی بر اوضاع نامناسب ورتو به گوش رسید.

این خبرها به اندازه‌ای بالا گرفت که حتی گفته می‌شد ممکن است برند ورتو به فروش برسد. در این بین ظاهرا مالک ترک شرکت ورتو توانسته است ثبات خوبی را برای ورتو ایجاد کند. وی مدعی شد که ورتو پتانسیل بالایی دارد و قصد دارد این شرکت را به جایی که شایسته آن است برساند.

به همین دلیل شاهد قراردادی میان ورتو و TCL برای ساخت ۳۰ هزار دستگاه گوش همراه شیک و لوکس با برند ورتو هستیم. تمامی این گوشی‌ها به صورت دست‌ساز درست می‌شوند و فرآیند ساخت و ساز آنها در انگلستان انجام خواهد شد.

بد نیست بدانید گوشی ساخته شده توسط TLC با برند ورتو یک محصول تجملاتی است که قیمتی حدود هفت هزار و پانصد پوند خواهد داشت.

برای آن دسته از کاربرانی که برند TCL را به خوبی نمی‌شناسند باید بگوییم که این شرکت ید طولایی در ساخت گوشی‌های همراه برای سایر برند‌ها دارد. جالب‌ است بدانید آخرین سری از گوشی‌های بلک‌بری توسط TCL ساخته شده است. جالب‌تر اینکه حتی گوشی‌های آلکاتل نیز توسط TCL ساخته می‌شوند.

گوشی‌های جدید ورتو به احتمال زیاد در شهریور یا نهایتا مهر ماه سال جاری راهی بازارهای انگلستان، فرانسه، چین، روسیه، اروپای شرقی، خاورمیانه و آسیا خواهند شد.

با این حساب باید دید پیمان همکاری بین ورتو و TCL تا چه اندازه خواهد توانست به ساخت گوشی‌های شیک و تجملاتی ورتو کمک کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.