گزارش: گلکسی نوت 8 چهارم شهریورماه در نیویورک رونمایی خواهد شد

طبق جدیدتیرین گزارش از یک منبع آگاه سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار آینده خود گلکسی نوت 8 را چهارم شهریورماه و در نیویورک رونمایی کند.

0

با مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 ایجاد شد اعتماد برخی کاربران نسبت به این برند خدشه‌دار شد اما سامسونگ توانست با عرضه موفق گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس این اعتماد را پس بگیرد. حالا طرفداران سری گلکسی نوت که نتوانستند مزه استفاده از یک پرچم‌دار جدید را بچشند سرانجام منتظر عرضه گلکسی نوت 8 هستند.

طبق گزارش جدیدی که از یکی از مدیران سامسونگ نقل شده این گوشی قرار است در مراسم Samsung Unpacked در تاریخ 4 شهریورماه و در نیویورک رونمایی شود.به این ترتیب گلکسی نوت 8 زودتر از آیفون 8 رونمایی خواهد شد اما کماکان زمان رونمایی و عرضه از آن چند هفته دیرتر از تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 7 در سال گذشته است.

طبق آخرین شایعات گلکسی نوت 8 از صفحه‌نمایش 6.3 اینچی، دوربین دوگانه، دستیار صوتی بیکسبی و قلم S-Pen بهبود یافته عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود سامسونگ بار دیگر در قرار دادن حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش ناکام بوده و قصد دارد آن را یک‌بار دیگر در پشت اما این‌بار در محلی با دسترسی آسان‌تر قرار دهد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.