کیبرد مدرن جدید مایکروسافت یک حسگر اثر انگشت مخفی دارد

مایکروسافت سال‌‌هاست که کیبردهای خوب و باکیفیتی را روانه بازار می‌‌کند، این بار نیز مایکروسافت کیبرد مدرن جدیدی را معرفی کردکه یک حسگر اثر انگشت مخفی در آن تعبیه شده است.

0

مایکروسافت در کنار تولید نرم‌افزار، سخت‌افزارهای خوب و باکیفیتی را راهی بازار می‌‌کند در بین این سخت‌افزارها می‌توان به صفحه‌کلید‌های مایکروسافت اشاره کرد که انصافا کیفیت بسیار بالایی دارند.

یک حسگر اثر انگشت به صورت مخفی در صفحه‌کلید مدرن جدیدی که از جانب مایکروسافت معرفی شده است حضور دارد. اگر از طرفدران سورفیس مایکروسافت باشید حتما صفحه‌کلید سرفیس را می‌شناسید.

صفحه‌کلید مدرنی که به تازگی از جانب مایکروسافت معرفی شده نیز به لحاظ ظاهری هیچ فرقی با صفحه‌کلید سورفیس ندارد و تنها شاهد اضافه شدن دو ویژگی جدید هستیم.

اولین موردی که در صفحه‌کلید مدرن مایکروسافت به چشم می‌خورد یک سنسور تشخیص اثر انگشت است که به زیبایی در این محصول به صورت مخفی تعبیه شده است. این محصول جدید برای اتصال از یک کابل نیز بهره گرفته است.

سنسور تشخیص اثر انگشت به زیبایی در دکمه دوم ویندوز که در سمت راست صفحه‌‌کلید واقع شده قرار دارد. فرآیند تشخیص هویت کاربر در حین ورود به ویندوز ۱۰ و همچنین وب‌سایت‌هایی که از ویندوز هِلو پشتیبانی می‌کنند از طریق این سنسور تشخیص اثر انگشت میسر شده است.

جالب است بدانید صفحه‌کلید جدید مدرن مایکروسافت تنها برای ویندوز ساخته نشده است و کاربران سیستم‌عامل‌های مک او‌اِس و نسخه‌های جدید اندروید نیز می‌توانند از صفحه‌کلید مدرن مایکروسافت استفاده کنند.

تا این قسمت اشکالی به صفحه‌کلید مدرن جدیدی که مایکروسافت به تازگی معرفی کرده است نمی‌توان وارد کرد، اما سخت‌افزارهای مایکروسافت و به‌خصوص صفحه‌کلید‌های این شرکت همگی یک مشکل بزرگ دارند و این مشکل چیزی نیست جز قیمت گزاف آن‌ها.

صفحه‌کلید مدرن مایکروسافت نیز قیمت گرانی دارد و قرار است با قیمتی حدود ۱۲۹.۹۹ دلار در آینده نزدیک راهی بازار شود.

در مجموع می‌توان گفت اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به صفحه‌کلید‌های کوچک و جمع و جور علاقه دارند و به دنبال محصولی با کیفیت در بازار می‌گردید و از طرف دیگر پول شما هم از پارو بالا میرود، در خرید صفحه‌کلید مدرن مایکروسافت شک نکنید چرا که به جرات می‌توان گفت این صفحه‌کلید یکی از بهترین محصولات بازار در نوع خود است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.