پشتیبانی از گوگل پلی استور به 16 کروم‌بوک جدید آمد

کروم‌بوک‌ها سلانه‌سلانه به سمت پشتیبانی از گوگل پلی‌ استور پیش می‌روند، این بار نیز ‍۱۶ مدل کروم بوک جدید نیز به جمع کروم‌بوک‌هایی که از گوگل پلی استور پشتیبانی می‌کنند اضافه شدند.

0

کروم بوک‌ها را می‌توان لپ‌تاپ‌های کوچکی دانست که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران معمولی قرار می‌دهند. اما سیستم‌عامل کروم‌بوک‌ها دست کاربران را برای انجام کارهای مختلف زیاد باز می‌گذارد.

به همین دلیل چندی پیش گوگل وعده داد تا امکان دسترسی کروم‌بوک‌ها به گوگل پلی استور را در کروم‌ بوک‌ها میسر کند. این کار باعث می‌شود کاربران کروم‌بوک به میلیون‌ها اپلیکیشن حاضر در گوگل پلی استور دسترسی داشته باشند.

از آن زمان تاکنون نیز شاهد اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از گوگل پلی در کروم‌‌بوک‌های مختلفی هستیم. اکنون نیز باخبر شدیم ۱۶ کروم‌بوک جدید به گوگل پلی استور دسترسی پیدا کرده‌اند.

کروم‌بوک‌های ایسر 11 N7 با مدل‌های C731 و C731T، ایسر کروم‌بوک 15 با مدل CB3-532، کروم‌بوک ایسر مدل C202SA و کروم‌بوک‌های ایسوس مدل C300SA و C301SA را می‌توان از کرم‌‌بوک‌های جدیدی دانست که طعم شیرین دسترسی به اپلیکیشن‌های حاضر گوگل پلی را از این به بعد خواهند چشید.

فهرست این کروم‌بوک‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و کروم‌بوک‌های CTL NL61, کروم‌بوک دل ۱۱ با مدل ۳۱۸۰، کروم‌بوک دل ۱۱ مدل 3189، کروم‌بوک دل ۱۳ مدل ۳۳۸۰، کروم‌بوک اچ‌پی 11 G5 EE، کروم‌بوک اچ‌پی 13 G1، لنوو فلکس ۱۱، لنوو N23 یوگا، لنوو N22، کروم‌بوک لنوو N23، در کنار کروم‌بوک ۳ سامسونگ و کروم‌بوک Mercer NL6D را کروم‌بوک‌هایی تشکیل می‌دهند که از این به بعد به گوگل پلی دسترسی خواهند داشت.

به این ترتیب می‌توان گفت با اضافه شدن امکان دسترسی به گوگل پلی در کروم‌بوک‌ها، احتمال می‌رود در آینده شاهد افزایش تقاضا برای کروم‌بوک‌های گوگل باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.