سونی آپدیت اندروید ۷ را برای Xperia XA Ultra منتشر کرد

آپدیت‌ اندروید ۷ نوقا برای گوشی‌های تراز اول سونی ممکن است دیر یا زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد، اکنون نیز باخبر شدیم سونی آپدیت اندروید ۷ را برای Xperia XA Ultra منتشر کرده است.

0

چیزی حدود هشت ماه از انتشار آپدیت اندروید ۷ نوقا می‌گذرد و شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه، بیشتر گوشی‌های تراز اول خود را به آپدیت اندروید ۷ مجهز کرده‌اند اما سونی برای آپدیت گوشی‌های خود عجله چندانی نشان نمی‌دهد.

خوشبختانه روند کُند انتشار آپدیت برای گوشی‌های تراز اول و میا‌ن‌رده سونی به معنای عدم انتشار آپدیت اندروید ۷ نیست و در همین زمینه باخبر شدیم گوشی میان‌رده Xperia XA Ultra طعم اندروید ۷ نوقا را چشیده است.

کاربران گوشی Xperia XA Ultra به خوبی می‌دانند که این محصول در نسخه‌های مختلفی راهی بازار شده است. در حال حاضر مدل‌های F3211 و F3212 گوشی Xperia XA Ultra از موهبت دریافت آپدیت اندروید ۷ بهره‌مند شده‌اند و به این ترتیب انتظار می‌رود سایر مدل‌های گوشی Xperia XA Ultra نیز در آینده‌ای بسیار نزدیک آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت کنند.

در حال حاضر خبر چندانی از امکاناتی که سونی با آپدیت اندروید ۷ نوقا برای گوشی Xperia XA Ultra به ارمغان آورده به بیرون منتشر نشده است اما انتظار داریم جدیدترین‌ نسخه‌های وصله‌‌های امنیتی گوگل را در اندروید ۷ که برای Xperia XA Ultra منتشر شده شاهد باشیم.

گوشی Xperia XA Ultra سونی در رده محصولات میان‌رده این شرکت قرار می‌گیرد اما انصافا امکانات خوب و قابل قبولی دارد، این امر باعث شده است تا این گوشی که سال گذشته با اندروید نسخه ۶ مارشملو راهی بازار شده،‌ شایستگی دریافت آپدیت بعدی اندروید را که همان اندروید ۷ نوقا است داشته باشد.

سونی در زمان معرفیXperia XA Ultra اعلام کرد که این گوشی از آپدیت بعدی اندروید نیز بهره خواهد گرفت اما با توجه به اینکهXperia XA Ultra حدود یک سال در بازار حضور دارد بعید به نظر می‌رسد آپدیت بزرگ دیگری به غیر از آپدیت اندروید ۷ نوقا را در آینده دریافت کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.