ال‌جی G7 و V30 شاید زودتر از زمان موعد از راه برسند

بدون شک از هم اکنون ال‌جی در حال ساخت و پرداخت G7 و V30 است، در این بین گزارش‌ها از این حکایت دارند که ال‌‌جی ممکن است G7 و V30 را زودتر از زمان موعد راهی بازار کند.

0

ال‌جی از آن دسته شرکت‌هایی است که در صنعت موبایل زحمت زیادی می‌کشد تا خود را به رتبه‌های بالاتر نمودارهای فروش گوشی‌های همراه برساند. انصافا هم باید گفت ال‌جی در جی ۶ کاری کرد کارستان و گوشی شایسته و درخوری را راهی بازار کرد.

اما رقبا نیز دست روی دست نگذاشته‌اند و ال‌‌جی کماکان پنجه در پنجه سلاطین موبایل انداخته است تا سهم بیشتری از بازار موبایل را به خانه ببرد. در همین راستا منابع خبری کره‌ای از عزم ال‌‌جی برای معرفی زود‌تر از موعد جی ۷ و وی ۳۰ خبر می‌دهند.

اگر این اخبار و گفته‌ها درست باشد ممکن است V30 ال‌جی را مرداد یا نهایتا شهریور ماه سال جاری در بازار شاهد باشیم و جی ۷ ال‌هم ممکن است دی یا نهایتا بهمن ماه امسال رونمایی شود.

کاملاً مشخص است که ال‌جی در خصوص چنین خبری اظهار نظر نکرده است. حتی زمانی که از سخنگوی ال‌جی در خصوص زمان‌بندی عرضه گوشی‌های بعدی پرچمدار این شرکت سوال شد، ایشان اعلام کردند که ال‌جی هنوز تصمیم دقیقی برای زمان عرضه پرچمداران بعدی خود نگرفته‌ است.

گفته می‌شود که G7 و V30 هر دو از صفحه‌نمایش‌ OLED بهره خواهند گرفت. از طرف دیگر به احتمال زیاد در V30 شاهد حضور پردازنده پرقدرت اسنپ‌دراگون 836 نیز خواهیم بود. احتمال زیادی هم وجود دارد که ال‌جی پردازنده ۸۴۵ اسنپ‌دراگون را در G7 به خدمت بگیرد.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که عجله ال‌جی در رونمایی جی ۶ باعث شد این گوشی پرچمدار از موهبت داشتن پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بی‌نصیب بماند در نتیجه امیدواریم ال‌جی برای پرچمداران بعدی خود بیش از حد عجله نکند تا گوشی‌های پرچمداری را شاهد باشیم که به لحاظ سخت‌افزار به خوبی یارای مقابله با سایر پرچمداران بازار را داشته باشند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.