تمام چیزهایی که باید از کنفرانس نینتندو در E3 2017 بدانید

نینتندو اگرچه در مقایسه با سونی و مایکروسافت کنفرانس کوتاه‌تری داشت و برنامه را فشرده‌تر برگزار کرد، اما دست خالی به میدان E3 2017 نیامده بود. این شرکت که به تازگی کنسول جدید خود یعنی Nintendo Switch را به بازار عرضه کرده است، در E3 2017 نشان داد که بنا دارد از این کنسول به قدر کفایت پشتیبانی کند. برنامه‌ی نینتندو اگرچه به شکل هر سال و به دور از سالن‌های بزرگ و مجلل بود، رونمایی‌ها و اخبار بسیاری داشت.

0

در ادامه شما سرخط خبرهایی که از رویداد نینتندو در E3 2017 منتشر شده‌اند را مشاهده می‌کنید و در برخی از موارد جزئیاتی از آن را نیز می‌خوانید. همه‌ی اطلاعاتی که شما نیاز است راجع به نینتندو و بازی‌هایش داشته باشید در این مطلب جمع شده‌اند و برای اطلاع یافتن از آخرین جزئیات هر کدام از اخبار می‌توانید روی لینکی که قرار گرفته است کلیک کنید. برخی از مهم‌ترین تریلرها نیز در این مطلب گنجانده شده‌اند اما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های مشخص شده تریلر‌های منتشر شده را هم به صورت مجزا مشاهده کنید.

متروید و هزار و یک آرزوی نینتندو برای سوئیچ و… 3DS

نینتندو در جریان این کنفرانس از یک «متروید» جدید برای کنسل سوئیچ رونمایی کرد. Metroid Prime 4 قرار است برای این کنسول جدید نینتندو عرضه شود و هنوز چیز زیادی از آن نمی‌دانیم. حتا تاریخ انتشاری هم مشخص نشده است. اما یک تریلر بسیار زیبا از این بازی منتشر شده که در اینجا تماشا می‌کنید.

نینتندو همچنین Metroid 2 Remake Samus Returns را برای کنسول دستی 3DS رونمایی کرده است. این متروید کلاسیک با بهبود در گرافیک و قابلیت‌های دیگر عرضه خواهد شد.

Kirby جدید

طرفداران نینتندو با شیندن نام «کربی» به معنای واقعی کلمه خوشحال می‌شوند. این بازی شادی آفرین برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود و قابلیت بازی دو نفره (یا چند نفره) همکاری را دارد. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

عرضه‌ی اولین بسته‌ی الحاقی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قطعی است

نینتندو اعلام کرد که اولین محتوای اضافه‌ی داستانی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تا پایان امسال عرضه خواهد شد. این بازی که به نوعی پرمخاطب‌ترین بازی نینتندو و سوئیچ بوده است، جزو معدود عناوین نینتندو است که DLC برایش عرضه می‌شود.

یک Pokemon جدید برای سوئیچ معرفی شد

نینتندو در جریان رویداد خود از یک بازی Pokemon در سبک نقش‌آفرینی خبر داد. این بازی انحصارا در اختیار کاربران نینتندو سئیچ قرار می‌گیرد و تاریخ عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست. تریلر این بازی را اینجا تماشا کنید.

Rocket League در راه نینتندو

بازی Rocket League برای نینتندو سوئیچ معرفی شد. نینتندو رسما اعلام کرد که این بازی با محتوای اختصاصی سوئیچ و با پشتیبانی از قابلیت کراس-پلی عرضه می‌شود. کاربران سوئیچ می‌توانند با کاربران ایکس‌باکس وان وارد بازی شوند.

Super Mario Odyssey هیجان‌انگیزترین بازی نینتندو است

نینتندو قبلا از وجود یک بازی با نام Super Mario Odyssey برای نینتندو سوئیچ خبر داده بود اما در E3 مشخص کرد که این بازی قرار است چه زمانی وارد بازار شود. همچنین با دیدن تریلر این بازی می‌توانیم بگوییم که با یک جی‌تی‌ای ماریو طرفیم!

تاریخ انتشار Xenoblade Chronicles 2

دیگر بازی حاضر در کنفرانس نینتندو در E3 2017 نقش آفرینی محبوب و مجرب استودیوی مونولیث، یعنی Xenoblade Chronicles 2 بود. نینتندو تاریخ عرضه‌ی این بازی را مشخص کرد و در کنار آن از انتشار یک تریلر خارق‌العاده هیچ ابایی نداشت!

Fire Emblem Warriors

نینتندو از Fire Emblem Warriors برای سوئیچ یک تریلر به نمایش درآورد که بسیار هیجان‌انگیز بود. این ماجرایی هک & اسلش پاییز امسال عرضه می‌شود.

یک بازی Yoshi جدید معرفی شد

نیننتندو در کنار همه‌ی بازی‌های دیگر و رونمایی‌های بزرگ و کوچک قهرمان کوچکش «یوشی» را از یاد نبرد و یک بازی جدید از این مجموعه برای سوئیچ معرفی کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.