ثبت نام برای خرید وان‌پلاس 5 پیش از رونمایی رسمی آغاز شد!

وان‌پلاس از گوشی وان‌پلاس ۵ خود بیش از اندازه مطمئن است و پیش از رونمایی رسمی این گوشی اقدام به آغاز ثبت نام جهت خرید وان‌پلاس ۵ کرده است.

0

انصافا باید گفت وان‌پلاس ۵ گوشی نیست که به همین راحتی بتوان از کنار آن گذشت اما باز هم باید صبر کرد تا دید این گوشی در عمل تا چه اندازه خواهد توانست از جلوی رقبای بزرگ خود سربلند بیرون آید.

از طرف دیگر ظاهرا وان‌پلاس در خصوص وان‌پلاس ۵ اطمینان کامل دارد و ثبت نام برای خرید وان‌پلاس ۵ را پیش از رونمایی رسمی آن آغاز کرده است. اگر اخبار پرچمدار بعدی وان‌پلاس را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد می‌دانید که وان‌پلاس ۵ قرار است سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه به صورت رسمی از جانب وان‌پلاس رونمایی شود.

دو روز پس از رونمایی نیز وان‌پلاس ۵ راهی پیشخوان مغازه‌ها خواهد شد. اما همان‌‌گونه که گفتیم وان‌پلاس برای فروش وان‌پلاس ۵ پیش‌دستی کرده و قبل از رونمایی رسمی این گوشی، ثبت نام آنلاین برای خرید وان‌پلاس ۵ را شروع کرده است.

جالب اینجاست که ظاهرا وان‌پلاس ۵ طرفداران سینه چاک زیادی نیز دارد و چیزی حدود ۷۵ هزار نفر نسبت به ثبت نام برای خرید پرچمدار بعدی وان‌پلاس اقدام کرده‌اند.

ناگفته نماند که وان‌پلاس در خصوص مشخصات فنی و ظاهر وان‌پلاس ۵ نیز اصلا راز نگه‌دار خوبی نبوده است و تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی را از این گوشی تراز اول شاهد بوده‌ایم. حتی مدیر عامل وان‌پلاس نیز مدتی پیش چند عکس را منتشر کرد که به دوربین گوشی وان‌پلاس ۵ نسبت داده می‌شد.

نتایج بنچمارک و تصاویر بدنه این گوشی نیز از جانب وان‌پلاس منتشر شده است این موارد باعث شده تا افرادی که قصد خرید پرچمدار بعدی وان‌پلاس را دارند تصمیم خود را بگیرند و حتی قبل از معرفی رسمی وان‌پلاس ۵ نسبت به خرید این گوشی پرچمدار ثبت نام کنند.

انتظار می‌رود در وان‌پلاس ۵ نیز مانند سایر گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۷ شاهد یک دوربین دوگانه در پشت گوشی باشیم. وان‌پلاس نشان داده که در خصوص میزان رم در گوشی‌های خود دست و دلبازی زیاد به خرج میدهد، از قرار معلوم در وان‌پلاس ۵ نیز شاهد ۸ گیگابایت رم هستیم. قیمت وان‌پلاس ۵ هم چیزی حدود ۴۷۹ دلار مشخص شده است تا این گوشی به لحاظ قیمت نیز با توجه به سخت‌افزار قدرتمندی که دارد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.