گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بهترین گوشی‌های بازار از دید Consumer Reports

انجمن معتبر Consumer Reports گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به عنوان بهترین گوشی‌های بازار اعلام کرد.

0

گلکسی‌ اس ۸ و اس ۸ پلاس توانسته‌اند نظر کارشناسان زیادی را به خود جلب کنند، ظاهرا این توجه بی‌دلیل نیست و پرچمداران سامسونگ شایستگی لقب بهترین گوشی بازار را دارند.

انجمن و مجله معتبر Consumer Reports که با انصاف تمام گوشی‌های هوشمند تراز اول را بررسی می‌کند، در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که طراحی زیبا،‌ عمر بالای باتری، صفحه‌نمایش خوش‌رنگ و عملکرد چشم‌گیرِ دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس باعث شده است تا این گوشی‌ها در رتبه‌های اول و دوم از فهرست گوشی‌های برتر بازار از دید Consumer Reports قرار بگیرند.

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در کنار زیبایی و سخت‌افزار قدرتمندی که دارند به لحاظ بدنه و استحکام نیز از دوام بسیار خوبی برخوردار هستند. این گوشی‌ها توانسته‌اند در آزمایش‌های مختلفی که سال گذشته حتی گلکسی اس ۷ اکتیو نیز سربلند بیرون نیامده بود، با افتخار بیرون بیایند.

آزمایش‌های مختلف نشان داده است گلکسی اس ۸ از جی ۶ ال‌جی نیز به لحاظ عملکرد، از کیفیت بیشتری برخوردار است. ناگفته نماند که سازندگان گوشی‌های همراه به هر اندازه هم که تلاش کنند باز هم ممکن است قسمتی از طراحی گوشی باب میل کاربران نباشد.

از قرار معلوم مختصصین Consumer Reports نیز از محل قرار گیری سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی اس ۸ دل خوشی ندارند. این کارشناسان بر این باور هستند که پیدا کردن سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی اس ۸ کار چندان ساده‌ای نیست و دست کاربر در حین پیدا کردن سنسور تشخیص اثر انگشت به قسمت دوربین گوشی مالیده می‌شود.

تمامی این موارد دست به دست هم داده‌‌اند تا در فهرست بهترین گوشی‌های بازار که توسط Consumer Reports منتشر شده است، شاهد حضور گلکسی اس ۸ پلاس در مقام اول باشیم، گلکسی اس ۷ اج نیز که پیش از این در رتبه اول قرار داشت اکنون به رتبه سوم نزول کرده است.

گلکسی اس ۸ توانسته در فهرست Consumer Reports جای دوم را از آن خود کند و جی ۶ ال‌جی و آیفون ۷ پلاس در چهارم و پنجم قرار دارند. به این ترتیب می‌توان گفت اپل باید در آیفون بعدی خود کاری کند کارستان تا بتواند یارای رقابت با گلکسی‌های پرچمدار سامسونگ را داشته باشد.

بررسی متنی و ویدئویی گلکسی اس 8 پلاس در فارنت را می‌توانید از اینجا بخوانید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.