آنر 9 هواوی رسماً معرفی شد؛ مشخصات پرچم‌دار با قیمت مناسب

پیش از این شاهد درج مشخصات آنر ۹ هواوی بودیم، اکنون نیز شاهد معرفی رسمی آنر ۹ از جانب هواوی هستیم، این گوشی مشخصاتی در حد گوشی‌های پرچمدار دارد و از قیمتی مناسب برخوردار است.

0

هواوی در خصوص آنر ۹ آن‌چنان که باید و شاید راز نگه‌دار نبود و پیش از این اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود، امروز نیست هواوی رسماً آنر ۹ را رونمایی کرد تا به تمامی شایعاتی که در خصوص این گوشی تراز اول مطرح شده است پایان دهد.

هواوی آنر ۹ به لحاظ سخت‌افزاری چیزی از پرچمداران حال حاضر کم و کسر ندارد و تا دندان مسلح راهی بازار شده است. این گوشی خوش‌ قد و بالا از صفحه‌نمایشی ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار است.

کاملاً مشخص است هواوی آنر ۹ را با هدف رقابت شانه‌ به شانه با گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۷ راهی بازار کرده است به همین دلیل صفحه‌‌نمایش آنر ۹ به پوشش گستره رنگی DCI-P3 مجهز شده است. بد نیست بدانید این فناوری را پیش از این در صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچمداری نظیر آیفون ۷ و گلکسی اس ۸ شاهد بودیم.

اندروید نسخه ۷.۰ نوقا نیز به همراه رابط کاربری EMUI نسخه ۵.۱ در آنر ۹ خودنمایی می‌کند. پردازنده Kirin 960، نظیر چیزی که در هواوی میت ۹ و پی ۱۰ شاهد آن بودیم در آنر ۹ نیز حضور پیدا کرده است.

هواوی به لحاظ رم نیز در آنر ۹ دست‌ و دلبازی به خرج داده است و در این گوشی تراز اول با ۶ گیگابایت رم طرف هستیم. این امر باعث شده است تا آنر ۹ به لحاظ میزان رم از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار فعلی جلوتر باشد. در خصوص باتری نیز هواوی یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری را در آنر ۹ تعبیه کرده است.

در مورد فضای ذخیره‌سازی هم قرار است این گوشی در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار شود. وقتی صحبت از مشخصات فنی آنر ۹ به میان می‌آید حیف است که در خصوص دوربین این گوشی سخنی نگوییم.

آنر ۹ از یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی بهره گرفته است و تا میزان 2x می‌تواند زوم اپتیکال داشته باشد. این سنسورها دوربین آنر ۹ را قادر ساخته است تا افکت‌های بوکه و پرتره را در اختیار کاربر قرار دهد. آنر ۹ در قسمت جلو نیز به لحاظ دوربین چیزی کم و کسر ندارد و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته است. به این ترتیب چینش دوربین این گوشی شباهت زیادی به پی 10 دارد.

جالب است بدانید هواوی در کنار معرفی آنر ۹ از سیستم‌ پرداخت موبایل Huawei Pay نیز رونمایی کرد. این سیستم همانند سایر سیستم‌های پرداخت موبایل از فناوری ان‌اف‌سی بهره گرفته است.

در خصوص ظاهر نیز می‌توان گفت در آنر ۹ با گوشی طرف هستیم که بدنه‌ای فلزی دارد و این بدنه در لایه‌ای از شیشه پوشش داده شده است. آنر ۹ در رنگ‌های آبی، خاکستری و طلایی راهی کارزار گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

هواوی در زمان معرفی این گوشی اعلام کرد که طرفداران آنر ۹ را معطل نخواهد کرد و جمعه همین هفته آنر ۹ به بازار چین راه پیدا می‌‌‌کند. در خصوص قیمت نیز همان‌گونه که در بالا اشاره شد، هواوی برای آنر ۹ دندان تیز نکرده است و این گوشی با مشخصات سخت‌افزاری چشم‌گیر و قیمتی مشتری پسند راهی بازار خواهد شد.

مدل ۶۴ گیگابایتی آنر ۹ قیمتی حدود ۴۰۰ دلار دارد و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی حدود ۴۴۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.