اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم تا پایان هفته رسماً در ایران عرضه می‌شود

سونی به‌تازگی از ورود جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود به بازار ایران خبر داده است. Xperia XZ Premium قرار است تا پایان همین هفته رسماً در ایران عرضه خواهد شد.

0

اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم پرچم‌دار جدید سونی که رقیب گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 8 سامسونگ و جی 6 ال‌جی محسوب می‌شود به زودی در ایران عرضه خواهد شد. به گفته سونی موبایل این گوشی در ابتدا با کارت هدیه سیصد هزارتومانی در نمایندگی‌های رسمی فروش سونی عرضه شده و این مبلغ هدیه به مرور زمان کمتر خواهد شد تا خریداران ابتدایی از میزان هدیه بیشتری برخوردار شوند.

سونی Xperia XZ Premium اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه‌نمایش 4K HDR است که دنباله‌رو Xperia Z5 Premium محسوب می‌شود. این گوشی همچنین برای اولین بار از دوربین Motion Eye سونی بهره می‌برد که امکان فیلمبرداری آهسته با نرخ فریم 960fps را فراهم می‌کند. از سایر مشخصات این پرچم‌دار می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 835، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، اندروید 7.1، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های 19 و 13 مگاپیکسلی و باتری 3230 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

همان‌طور که گفتیم این گوشی را می‌توانید تا پایان همین هفته (هفته چهارم خردادماه) و با قیمت حدودی دو میلیون و پانصد هزارتومان خریداری کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.