اوپو R11 Plus با صفحه‌نمایش 6 اینچی AMOLED و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

اوپو پیش از این گوشی R11 خود را به نمایش گذاشته بود، اکنون نیز شاهد رونمایی R11 Plus هستیم، گوشی R11 Plus صفحه‌نمایشی ۶ اینچی دارد و از باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره گرفته است.

0

همان‌‌گونه که از نام اوپو R11 Plus پیداست با یک گوشی خوش قد و بالا طرف هستیم، اوپو در گوشی R11 Plus از صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول‌ا‌چ‌دی کمک گرفته است که فناوری AMOLED را در این صفحه‌نمایش شاهد هستیم.

اوپو به لطف قد و قامت R11 Plus توانسته است در این محصول یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپرساعت را تعبیه کند. بد نیست بدانید گوشی اوپو R11 باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد و از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره گرفته است.

در اوپو R11 Plus نیز مانند سایر گوشی‌های تراز اول امروزی شاهد خودنمایی یک دوربین دوگانه قدرتمند هستیم. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در کنار سنسور تِله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.6 در دوربین دوگانه اوپو R11 Plus حضور پیدا کرده است، بد نیست بدانید این سنسورها ساخت دست سونی هستند.

در این دوربین دوگانه شاهد ISP کوالکام نیز هستیم این ویژگی باعث شده است تا دوربین اوپو R11 Plus به حالت‌های عکس‌برداری بوکه و پرتره نیز مجهز باشد.

هر کدام از سنسورهای تعبیه شده در داخل دوربین دوگانه اوپو اوپو R11 Plus نیز قادر هستند با فرمت 4K فیلم‌برداری کنند. عکس‌برداری در حالت تله فوتو و واید نیز به راحتی از طریق این دوربین ممکن شده است.

گوشی تازه معرفی شده اوپو R11 Plus به لحاظ دوربین سلفی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در این محصول یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را شاهد هستیم، جالب است بدانید این دوربین هم از افکت‌های بوکه بهره می‌برد.

اگر از طرفداران گوشی‌های اوپو باشید حتماً به خوبی می‌دانید که اوپو علاقه‌ زیادی به طراحی یکپارچه فلزی در گوشی‌های خود دارد، این امر باعث شده تا در اوپو R11 Plus هم شاهد بدنه‌ای فلزی و یکپارچه باشیم که خط‌های آنتن به خوبی در آن پنهان شده است.

به لحاظ ابعاد نیز با این‌که یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی را در این گوشی شاهد هستیم، با یک محصول بزرگ و بد قواره طرف نیستیم. گوشی اوپو R11 Plus ضخامتی برابر با ۷.۸ اینچ دارد و وزن این گوشی نیز تنها ۱۸۸ گرم است.

اوپو  در خصوص زمان عرضه گوشی R11 Plus و همچنین قیمت این محصول سکوت اختیار کرد اما با توجه به سیاست‌هایی که از این شرکت چینی سراغ داریم انتظار می‌رود به زودی این گوشی خوش قد و بالا با قیمتی قابل قبول راهی کارزار گوشی‌های هوشمند شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.