تائید شد: اندروید O همان اندروید 8 خواهد بود

با وجود این‌که هنوز گوگل تصمیمی قطعی برای نام اندروید O نگرفته اما از قرار معلوم تایید شده است که شماره نسخه بعدی اندروید همان اندروید 8 خواهد بود.

0

سومین نسخه‌ پیش‌‌نمایش اندروید O نیز منتشر شده است اما تاکنون گوگل نام نسخه بعدیِ اندرویدِ خود را معرفی نکرده است، از طرف دیگر شماره این نسخه نیز تاکنون مشخص نشده بود تا اینکه باخبر شدیم اندروید O همان اندروید 8 خواهد بود.

از آنجایی که اندروید در حال حاضر از حرف O برای اشاره به نسخه بعدی اندروید استفاده می‌کند و با توجه به اینکه گوگل رسم دارد از نام شیرینی‌ها برای نام‌‌گذاری نسخه‌های جدید اندروید استفاده کند انتظار داریم نسخه بعدی اندروید را با نام اوریو (Oreo)، بشناسیم.

در خصوص شماره نسخه اندروید بعدی نیز دو گزینه وجود داشت، از یک طرف با توجه به اینکه گوگل اندروید ۷.۱ را منتشر کرده است حدس زده می‌شد که نسخه بعدی اندروید را با شماره ۷.۲ بشناسیم.

از طرف دیگر نیز از آن‌جایی که نسخه اندروید بعدی، نسخه سالانه اندروید است پیش‌بینی میشد که گوگل طبق رسمی که دارد آن را با نام اندروید ۸ معرفی کند.

اکنون نیز شاهد پایان تمامی این حدس و گمان‌ها هستیم چرا که با انتشار سومین نسخه‌ پیش‌نمایش اندروید O، مشخص شد که گوگل اندروید بعدی را با شماره اندروید ۸ خواهد شناخت.

شماره نسخه اندروید گوشی‌هایی که سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید O را دریافت کرده‌اند در قسمت Check Update و همچنین About Phone با عنوان اندروید ۸.۰ مشخص شده است.

با این حساب پس از مشخص شدن شماره نسخه بعدی اندروید اکنون زمان آن فرا می‌رسد که صبر کنیم تا ببینیم این بار گوگل از نام کدام شیرینی خوشمزه در نسخه بعدی اندروید استفاده خواهد کرد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.