تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 سامسونگ به زمان عرضه آیفون 8 اپل بستگی خواهد داشت

گلکسی نوت 8 در حال آماده شدن است و احتمالا تا اواسط سال جاری معرفی می‌شود، در این بین گفته شده که تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 سامسونگ به عرضه آیفون 8 اپل بستگی دارد

0

اگر خاطر شما باشد سامسونگ در عرضه گلکسی نوت 7 عجله‌ کرد و ظاهرا این عجله، حسابی کار دست سامسونگ داد، اما این امر باعث نشده است تا سامسونگ سری نوت را کنار بگذارد و از گوشه و کنار خبرهایی از عزم سامسونگ برای ساخت گلکسی نوت 8 به گوش می‌رسد. بر اساس اخباری که از جانب منابع کره‌ای به بیرون منتشر شده است، سامسونگ برنامه دارد تا در اواخر شهریور ماه یا نهایتا اوایل مهر ماه سال جاری گلکسی نوت 8 را به عنوان پرچمدار بعدی خود راهی بازار کند.

اپل همواره شهریور ماه را برای عرضه مدل‌های جدید آیفون در نظر می‌گیرد و با توجه به این موضوع سامسونگ اوایل مرداد ماه سال گذشته را برای عرضه گلکسی نوت 7 در نظر گرفت و به نوعی برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار خود و جانماندن از بازار اپل عجله کرد. اما از قرار معلوم این بار سامسونگ در شرایط بهتری قرار دارد و با توجه به زمان عرضه آیفون‌های بعدی اپل، آماده راهی کردن گلکسی نوت 8 به کارزار گوشی‌های پرچمدار خواهد بود..

سامسونگ پس از تجربه تلخی که در گلکسی نوت 7 داشت، در گلکسی اس 8 از یک تاییدیه جدید برای باتری گوشی استفاده کرده است. به این ترتیب به احتمال زیاد در گلکسی نوت 8 نیز شاهد این تاییدیه باتری و آزمایش‌های بیشتری برای امنیت هرچه بیشتر این گوشی خواهیم بود.

سامسونگ هنوز سخنی در خصوص زمان عرضه یا مشخصات فنی گلکسی نوت 7 به میان نیاورده اما گفته می‌شود که گلکسی نوت 8 از صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع Super AMOLED برخوردار است و این صفحه‌نمایش رزولوشنی برابر با ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل  خواهد داشت.

۶ گیگابایت رم و باتری ۴ هزار میلی‌آمپری نیز از دیگر مواردی است که در گلکسی نوت 8 انتظار حضور آن‌ها را داریم. یک دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی نیز قابل پیش‌بینی است، از طرف دیگر ممکن است سامسونگ سنسور تشخیص اثر انگشت را در داخل صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 تعبیه کرده باشد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.