آپدیت رسمی اندروید O احتمالاً مردادماه به گوشی‌های پیکسل خواهد آمد

بااینکه اصلاً غیرمنتظره نیست، اما گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که آپدیت اندروید O را دریافت می‌کنند.

0

هیجان‌انگیزتر اینکه حالا تاریخ حدودی آن را هم متوجه شده‌ایم؛ گوشی‌های پیکسل احتمالاً در مردادماه آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. این اطلاعات توسط David Ruddock از وب‌سایت AndroidPolice منتشرشده و وی ادعا می‌کند که این خبر را از منابع مطمئن دریافت کرده است.

وی در توییتی نوشت:

احتمال می‌رود که آپدیت اندروید O برای گوشی‌های پیکسل، در هفته اول یا دوم اوت (اواسط مردادماه) انتشار یابد که اندکی زودتر از تاریخ عرضه آپدیت برای گوشی‌های نکسوس و آپدیت اندروید نوقا در سال گذشته است.

-David Ruddock (@RDR0b11)

البته همان‌طور که Ruddock هم اشاره می‌کند، تاریخ‌ها و جدول زمانی عرضه آپدیت‌ها همیشه در حال تغییر هستند؛ انتظار داریم که با نزدیک شدن به انتشار واقعی، گوگل هم این تاریخ را به‌صورت رسمی تائید کند.

شرکت HMD تائید کرده که گوشی Nokia 6 و دیگر دوستان آن نیز آپدیت اندروید O را دریافت خواهند کرد. گوشی‌های OnePlus 3 و 3T نیز جدیدترین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند.

از طريق gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.