اپل یک کیس 29 دلاری برای قلم Apple Pencil عرضه می‌کند!

اپل از قلم Apple Pencil خود به تازگی رونمایی کرد و از قرار معلوم برای محافظت از Apple Pencil یک کیس 29 دلاری نیز عرضه خواهد کرد.

0

در کنار تمامی محصولات جدیدی که اپل در مراسم WWDC 2017 معرفی کرد، شاهد محصولی بودیم که ممکن است در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد اما در حین استفاده اهمیت خود را نشان می‌دهد.

این محصول در واقع یک کیس برای قلم استایلوس آی‌پد پرو است و قرار است با قیمتی حدود ۲۹ دلار راهی بازار شود. اپل به لحاظ رنگ‌بندی نیز در این کیس از چهار رنگ مختلف استفاده کرده است تا بتواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلفِ کاربران باشد.

به این نکته نیز باید اشاره کنیم که قلم Apple Pencil در حال حاضر قیمتی حدود ۹۹ دلار دارد و در نتیجه با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت کیس نگه‌دارنده این قلم حدود یک سوم خود قلم قیمت دارد. این گونه سیاست‌های قیمت‌گذاری را تنها می‌توان از اپل سراغ داشت.

این کیس با محوریت محافظت از قلم Apple Pencil طراحی شده است اما به احتمال زیاد کاربران بیشتر نگران دستگاه آی‌پد پرو خود هستید تا قلم این دستگاه!

ناگفته نماند که اپل فکر اینجای کار را نیز کرده است و برای کاربران آی‌پد پرو یک کیس محافظ جهت این تبلت طراحی کرده است. در این کیس قسمتی نیز برای قرار دادن قلم استایلوس اپل طراحی شده است.

برای خرید این کیس نیز طبق معمول باید قیمت گزافی را متقبل شوید چرا اپل کیس محافظ آی‌پد پرو را با قیمت ۱۲۹ دلار راهی بازار کرده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.