سامسونگ Galaxy J5 2017 و Galaxy J7 2017 را معرفی کرد

سامسونگ دو گوشی دیگر را به خانواده گلکسی J 2017 خود اضافه کرد، این گوشی‌های جدید را در بازار با نام گلکسی J5 2017 و گلکسی J7 2017 خواهیم شناخت.

0

اگر از طرفداران گوشی‌های میان‌رده سامسونگ باشید به احتمال زیاد گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ سامسونگ را می‌شناسید، این گوشی که قیمتی حدود ۲۲۰ یورو دارد از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با کیفیت 720p بهره می‌برد و یک پردازنده چهار هسته‌ای در قلب J3 مدل ۲۰۱۷ می‌تپد. دوربین این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی با ۲ مگاپیکسل نیز در این گوشی به چشم می‌‌خورد.

در این بین باخبر شدیم سامسونگ دو گوشی جدید دیگر را به خانواده گوشی‌های گلکسی J 2017 خود اضافه کرد. گلکسی J7 2017 به لحاظ مقاوت و ضدآب بودن از استاندارد IP54 بهره می‌برد و در نتیجه اگر آب بر روی این گوشی ریخته شود اتفاقی برای گلکسی J7 2017 نخواهد افتاد.

این گوشی از صفحه‌نمایشی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی با ابعاد ۵.۵ اینچ از نوع AMOLED برخوردار است. سامسونگ در خصوص دوربین سلفی نیز در گلکسی J7 2017 چیزی کم نگذاشته است و این گوشی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش بهره می‌برد. پورت یو‌اس‌بی نوع سی نیز در گلکسی J7 2017 خودنمایی می‌کند.

به غیر از این موارد در گلکسی‌های جدید سری 2017 J سامسونگ شاهد ویژگی‌ چشم‌گیری نیستیم. این گوشی‌ها در زمینه طراحی شباهت‌های زیادی به طراحی گلکسی اس ۷ سامسونگ دارند.

در گلکسی J5 2017 نیز شاهد حضور صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی هستیم که رزولوشن این صفحه‌نمایش 720p است. سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در قسمت دکمه هوم این گوشی خودنمایی می‌‌کند. به لحاظ دوربین نیز در پشت هر دو گوشی شاهد حضور یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی هستیم. که دیافراگم f/1.9 دارد.

لازم به ذکر است که دوربین سلفی گلکسی J5 تنها ۵ مگاپیکسل است و خبری از فلش نیز در این دوربین سلفی در کار نیست.

سامسونگ در هر دو گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ از پردازنده اکزینوس ۷۸۷۰ کمک گرفته است. هر دو گوشی نیز به ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز هستند. تا اینجای کار به غیر از دوربین و صفحه‌نمایش بین دو گوشی گلکسی J5 و گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ شاهد تفاوت دیگری نبودیم، اما بد نیست بدانید گلکسی J7 از میزان رم بیشتری نیز برخوردار است.

سامسونگ در J7 مدل 2017 مقدار ۳ گیگابایت رم را در نظر گرفته است در صورتی که در گلکسی J5 مدل 2017 شاهد حضور ۲ گیگابایت رم هستیم.

باتری گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ نیز مقدار ۳۶۰۰ میلی‌آمپر است در صورتی که در گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری را مشاهده می‌کنیم.

سامسونگ در حین معرفی این گوشی‌های جدید خود وعده داد تا گلکسی J5 مدل ۲۰۱۷ را تا چند هفته دیگر با قیمت ۲۸۰ یورو راهی بازار کند، گلکسی J7 مدل ۲۰۱۷ نیز در تیر یا مرداد ماه امسال با قیمت ۳۴۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.