این کیس گلکسی اس ۸ مخصوص کاربرانی است که از بیکسبی متنفرند!

کاربرانی هستند که میانه خوبی با دستیار بیکسبی در گلکسی اس ۸ ندارند،‌ برای این کاربران شاهد یک کیس هستیم که از دل خوشی از بیسکبی سامسونگ در گلکسی اس ۸ ندارند.

0

اهمیت دستیار بیکسبی برای سامسونگ به اندازه‌ای زیاد بود که در گلکسی اس ۸ یک دکمه را به این دستیار صوتی اختصاص داد اما بعضی از کاربران مدعی ‌شده‌اند که اهل استفاده از این دستیار صوتی نیستند.

دکمه فراخوانی دستیار بیکسبی در سمت چپ گلکسی اس ۸ تعبیه شده است، بعضی از کاربران مدعی شده‌اند که به صورت تصادفی در حین کاهش صدای گوشی، دست آن‌ها به این دکمه می‌خورد.

باخبر شدیم فردی با نام زَک مَک‌کِی، (Zach McKay) برای این مشکل راه چاره‌ جالبی اندیشیده است. این فرد، کمپین کیک‌استارتری را راه‌انداخته است تا از این طریق یک قاب محافظ برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بسازد.

این قاب نه تنها از گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ در برابر صدمات و افتادن محافظت می‌کند بلکه جلوی دکمه دستیار هوشمند بیکسبی را نیز می‌پوشاند تا دست کاربر به صورت اتفاقی به این دکمه نخورد.

زَک برای ساخت این کیس به مبلغی حدود ۱۶ هزار دلار نیاز دارد اما از قرار معلوم اوضاع برای جذب سرمایه در خصوص این پروژه بر وفق مراد نیست و تاکنون توانسته است چیزی حدود ۷۵ دلار جمع‌آوری کند.

این کیس قرار است با قیمتی حدود ۲۰ دلار در اختیار کابران قرار بگیرد. جالب است بدانید استیکری با عنوان من از بیکسبی تنفر دارم نیز بر روی این کیس درج خواهد شد.

در مجموع باید گفت بعید به نظر می‌رسد این کیس به مراحل تولید برسد اما ایده ساخت آن را می‌توان ایده جالبی دانست، از طرف دیگر امیدواریم سامسونگ نیز در طراحی گوشی‌های پرچمدار بعدی خود دکمه بیکسبی را حذف نکند، اما این دکمه را به نوعی طراحی کند تا مزاحم کاربران نباشد.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.