اپل iMac Pro را با صفحه‌نمایش 5K، پردازنده 18 هسته‌ای و قیمت 5000 دلاری معرفی کرد

درحالی‌که همگان منتظر یک Mac Pro جدید بودند اپل دقایقی پیش آی‌مک پرو را به عنوان کامپیوتر آل‌این‌وان حرفه‌ای جدید خود با پردازنده تا 18 هسته‌ای و قیمت 5000 دلاری معرفی کرد.

0

مدتی بود که کاربران حرفه‌ای اپلی از نبود یک کامپیوتر قدرتمند برای مک شکایت داشتند و حالا سرانجام اپل iMac Pro را برای همین کاربران معرفی کرده است. این آل‌این‌وان با پردازنده‌های قدرتمند Xeon اینتل از 8 تا 18 هسته‌ای قابل سفارش است و همچنین از پردازنده‌های گرافیکی نسل جدید AMD Redeon Vega با 16 گیگابایت حافظه گرافیکی استفاده می‌کند. آی‌مک پرو را می‌توانید با 4 ترابایت حافظه پرسرعت SSD نیز سفارش دهید و بدون شک این محصول قوی‌ترین دستگاه تولید شده اپل تا به امروز خواهد بود.

آی‌مک پرو جدید همچنین به صفحه‌نمایش با پشتیبانی از گستره رنگی P3، دوربین فیس‌تایم 1080p، بلوتوث 4.2، بلندی صدای بیشتر، قابلیت نصب روی پایه دلخواه VESA دو کنترلر Thunderbolt 3، چهار میکروفون و سیستم خنک‌کننده حرفه‌ای و جدید مجهز خواهد بود.

نسخه پایه آی‌مک پرو با قیمت 5000 دلار عرضه خواهد شد و اپل اعتقاد دارد یک کامپیوتر ویندوزی با مشخصات مشابه برای شما 7000 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.