اپل watchOS 4 را با قابلیت‌های تندرستی و صفحه‌ساعت‌های بیشتر معرفی کرد

دقایقی پیش در نطق مراسم WWDC 2017 اپل نسخه جدید سیستم‌عامل اپل واچ را با نام watchOS 4 معرفی کرد که قرار است پاییز امسال منتشر شود.

1

در نسخه جدید watchOS صفحه ساعت‌ها هوشمندتر شده و حالا می‌توانند اطلاعاتی را بسته به زمان و مکان نمایش دهند. یک صفحه‌ساعت جدید مختص سیری نیز اضافه شده که با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی  می‌تواند تشخیص دهد به چه اطلاعاتی در چه زمانی نیاز دارید و به طور مثال زمان غروب آفتاب و یا پرواز بعدی شما را نشان دهد.

صفحه ساعت‌های جدید بعدی یک کالیدوسکوپ، و چند شخصیت کارتونی دیگر مانند میکی و مینی ماوس مثل وودی، جسی و Buzz از داستان اسباب بازی است.

watchOS 4 همچنین آپدیت‌هایی را برای قابلیت‌های تندرستی به همراه دارد که شامل یک رابط کاربری جدید برای اپلیکیشن workout و همچنین سازگاری با تجهیزات ورزشی و بدنسازی از شرکت‌های مختلف است. به گفته اپل کاربران اپل واچ می‌توانند با NFC ساعت خود را با تجهیزات ورزشی pair کنند.

مدیریت موسیقی‌ها نیز بهبود یافته و حالا ساعت به‌صورت خودکار لیست پخش Apple Music را با پشتیبانی از چند لیست اضافه خواهد کرد. اپل همچنین یک داک برای مرور عمودی موسیقی‌ها در بخش recent apps نیز اضافه کرده است.

به‌طور کلی WatchOS 4 تفاوت زیادی با نسخه سوم ندارد اما کماکان می‌تواند تجربه کاربران سری اول و دوم ساعت هوشمند اپل را بهبود ببخشد. توسعه‌دهندگان از همین حالا می‌توانند نسخه پیش‌نمایش را دانلود کنند اما سایر کاربران برای عرضه نسخه نهایی تا پاییز منتظر خواهند بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    هیچ چیز زشت تر از ساعت مربعی نیست واقعا مسخرس که اپل که اینهمه ادعای طراحییش میشه یه ساعت دایره ای بیرون نمیده و این ساعتای زشتو به خورد کاربراش میده کجایی استیو جابز