سرویس پرداخت موبایلی «رسید» از راه رسید!

به‌تازگی کافه‌بازار سرویس جدیدی برای پرداخت موبایلی با نام «رسید» راه‌اندازی کرده که هدف آن پرداخت کرایه به‌صورت الکترونیک و از کافه‌بازار است.

0

همان‌طور که می‌دانید کافه‌بازار در چند سال اخیر با همکاری سایر شرکت‌ها و سرویس‌ها امکاناتی مانند کیف پول موبایلی و پرداخت هزینه اپلیکیشن‌ها از شارژ اپراتورهای موبایلی را به سرویس خود اضافه کرده است. اما رسید جدیدترین سرویس این شرکت است که به‌تازگی معرفی شده است.

با استفاده از رسید می‌توانید به راحتی کرایه تاکسی‌تان را بپردازید و دیگر نیازمند خرد کردن پول، همراه داشتن پول نقد و یا استفاده از اسکناس‌های چرک نباشید! برای استفاده از این سرویس کافیست اپلیکیشن کافه‌بازار را روی گوشی اندرویدی خود باز کرده و بر روی آیکن رسید در بالای صفحه ضربه بزنید. سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دسترسی دادن به پیامک‌ها برای بازار می‌توانید حساب خود را فعال کنید. پرداخت پول از طریق سرویس شتاب انجام خواهد شد و می‌توانید با نزدیک کردن گوشی‌هایتان به یکدیگر به حساب پذیرنده پول واریز کنید.

پذیرنده‌ها نیز می‌توانند اپلیکیشن مخصوص پذیرنده‌های رسید را دانلود کنند تا بتوانند به‌صورت الکترونیکی و از طریق کافه‌بازار کرایه را از مسافران خود دریافت کنند. مجموع کرایه‌ها هر شب پیش از ساعت 20 به حساب پذیرنده‌ها واریز خواهد شد. کافه‌بازار قول داده استفاده از این سرویس برای کاربران iOS نیز در آینده نزدیک ممکن شود.

سرویس رسید فعلاً با هدف پرداخت کرایه تاکسی راه‌اندازی شده اما مسلماً پتانسیل‌های بیشتری دارد و می‌تواند در آینده با توجه به عدم حضور سرویس‌های پرداخت موبایلی Apple Pay، Samsung Pay و .. در ایران در سایر مشاغل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.