تماشا کنید: ویژگی‌های منحصربه‌فرد HTC U11 در ویدئوهای جدید تبلیغاتی

اچ‌تی‌سی به‌تازگی پرچم‌دار جدید خود U11 را معرفی کرده است. این گوشی چند ویژگی منحصربه‌فرد دارد که می‌توانید در ویدئوهای تبلیغاتی این شرکت آن‌ها را تماشا کنید.

0

یکی از ویژگی‌های جدید در HTC U11 قابلیت زوم آکوستیک در فیلمبرداری است. به این ترتیب که وقتی در هنگام فیلمبرداری روی سوژه خاصی زوم می‌کنید گوشی سعی می‌کند صدا را از آن منبع خاص بیشتر و بلندتر ضبط کند. همچنین ایرفون‌های USonic این گوشی به قابلیت نویز کنسلینگ مجهز بوده و می‌توانند با آنالیز صدای محیط بهترین تجربه صوتی را برایتان فراهم کنند.

قابلیت جدید دیگر این گوشی Squeeze یا فشردن گوشی در دست است که می تواند برای قابلیت‌های متفاوتی استفاده شود. به‌طور مثال وقتی صفحه گوشی خاموش است می‌توانید با یکبار فشار دادن گوشی اپلیکیشن دوربین را باز کرده و با فشردن مجدد عکس بگیرید. U11 همچنین سرانجام به استاندارد ضدآب و گردوغبار IP67 نیز مجهز شده تا بتوانید از آن با خیال راحت‌تر استفاده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.