هواوی تبلت میان‌رده MediaPad M3 Lite 8.0 را معرفی کرد

پس از رونمایی از نسخه 10 اینچی تبلت جدید سری مدیاپد هواوی حالا این شرکت نسخه 8 اینچی آن را نیز با مشخصاتی مشابه معرفی کرده است.

0

تبلت MediaPad M3 Lite 8.0 از صفحه‌نمایشی 8.4 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل و بلندگوهای با کیفیت هارمن کاردن استفاده می‌کند. این تبلت با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 435 و در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ یکی با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم و دیگری 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم. البته خوشبختانه هر دو مدل از درگاه کارت حافظه نیز برخوردار خواهند بود.

تبلت هشت اینچی جدید هواوی همچنین با ایرفون‌های تنظیم شده توسط AKG درون جعبه عرضه خواهند شد و دکمه هوم آن‌ها نیز به عنوان یک حسگر اثر انگشت سریع عمل خواهد کرد. از سایر مشخصات MediaPad M3 Lite 8.0 می‌توان به دوربین‌های 8 مگاپیکسلی در پشت و جلو، باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی، بدنه فلزی، رنگ‌های نقره ای، خاکستری و طلایی و درگاه microUSB اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه این تبلت هنوز اعلام نشده است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.