قسمت بعدی Need for Speed با نام Payback معرفی شد

آن‌طور که پیش‌تر الکترونیک آرتز اعلام کرده بود، امروز قسمت جدید مجموعه بازی‌های رانندگی پرطرفدار و محبوب این شرکت که با نام Need for Speed معرف حضور همگان هست، رونمایی شد. قسمت جدید این بازی Payback نام دارد و قرار است دوباره بخش داستانی قدرتمندی را به این بازی اضافه کند. اتفاقی که می‌تواند در این روزهای بدون بازی رانندگی، خوش‌یمن و مبارک باشد.

1

بازی Need for Speed Payback را نیز استودیوی Ghost Games می‌سازد و قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه کند. استودیوی سازنده علاوه بر توضیحاتی که در مورد بازی داده، تریلری از آن به نمایش درآورده است که در پایان تاریخ انتشار بازی را نیز مشخص می‌کند. در ادامه این تریلر را تماشا کنید:

از جمله ویژگی‌های این بازی مراحل سرقت پرهیجان، تعقیب و گریز از دست پلیس، مبارزات نفس‌گیر ماشین‌ها و میان‌پرده‌های فک‌انداز را می‌توان نام برد. این بازی ظاهرا داستانی با مضمون خیانت و انتقام خواهد داشت. بنابراین دوباره در مجموعه‌ی جنون سرعت، این‌که بتوانید زودتر از بقیه از خط پایان عبور کنید مسئله‌ی اصلی نخواهد بود، بلکه شما وارد ماجرایی می‌شوید که کشش و جذابیتی فراتر از رانندگی دارد. این بازی در شهر خیالی Fortune Valley می‌گذرد که توسط کارتل بزرگ The House کنترل می‌شود. شما در بازی نقش سه راننده را بر عهده می‌گیرید که برای انتقام از این کارتل به شهر بازگشته و ماجراهای اصلی را رقم می‌زنند. این بازی تعداد قابل توجه و قابل قبولی اتومبیل اسپرت و سوپراسپرت دارد و در بازی مثل گذشته می‌توانید جزئیات اتومبیل خود را دستکاری کنید و تیونینگ همچنان بخش پررنگی از بازی است.

این بازی را می‌توانید با عضویت در سرویس EA Access و Origin Access تا ده ساعت در تاریخ 2 نوامبر امتحان کنید. بازی Need for Speed Payback در تاریخ 10 نوامبر 2017 یعنی 19 آبان 1396 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتر از این بازی را در وبسایت گیم‌نیوز بخوانید.

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mohamad می‌گوید

    اینم مثل قبلی باید انلاین باشه همیشه؟