نسخه «دزدان دریایی کارائیب» گلکسی اس 8 در چین عرضه شد

نسخه‌ای جدید از فیلم دزدان دریایی کارائیب اکران شده است و ظاهرا گلکسی اس ۷ نیز رخت دزدان دریایی را برتن کرده و شاهد نسخه دزدان دریایی کارائیبِ گلکسی اس ۸ در چین هستیم.

0

اگر از طرفداران سینما هستید حتما به خوبی می‌‌دانید که جَک اِسپارو و یارانش با نسخه‌ای جدید از فیلم دزدان دریایی کارائیب بر پرده نقره‌ای حاضر شدند. در همین بین سامسونگ نیز که از هر موقعیتی برای افزایش فروش گلکسی اس ۸ استفاده می‌کند با همکاری دیزنی، نسخه‌ای از گلکسی اس ۸ را با تِم دزدان دریایی کارائیب راهی بازار چین کرده است.

نسخه گلکسی اس ۸ دزدان دریایی کارائیب از بسته‌بندی جدیدی و خلاقانه‌ای با تم دزدان دریایی نیز بهره می‌برد اما به لحاظ سخت‌افزاری در این گوشی شاهد هیچ‌گونه تغییری نسبت به گلکسی اس ۸ که اول اردیبهشت رونمایی شد نیستیم.

جعبه این گوشی نیز به حالتی همانند یک صندوق گنج طراحی شده است و علامت دزدان دریایی را بر روی جعبه گلکسی اس ۸ نسخه دزدان دریایی کارائیب شاهد هستیم. در کنار تمامی این موارد سامسونگ به لحاظ نرم‌افزاری نیز دستی بر روی تم این نسخه جدید از گلکسی اس ۸ کشیده است و تصویر جک اسپاروی معروف را در تم این گوشی مشاهده می‌کنیم.

پشت بدنه این نسخه از گلکسی اس ۸ نیز علامت دزدان دریایی حک شده است تا کاربری که این گوشی را در اختیار دارد حس یک دزد دریایی تمام عیار را داشته باشد.

نسخه گلکسی اس ۸ مدل دزدان دریایی کارائیب تنها راهی بازار چین خواهد شد و قیمتی برابر با ۸۸۰ دلار دارد.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.