گلکسی اس 8 به زودی با رنگ جدید رزگلد عرضه خواهد شد

رنگ رزگلد این روزها حسابی در گوشی‌های همراه تراز اول مُد شده و سامسونگ نیز قرار است گلکسی اس ۸ را به زودی با رنگ جدید رزگلد عرضه کند.

0

تصویر رندر شده‌ای از گلکسی اس ۸ به رنگ رزگلد در شبکه اجتماعی بزرگ Weibo به بیرون منتشر شده است. به این ترتیب می‌توان این نوید را به علاقه‌مندان گلکسی اس ۸ داد که این گوشی پرچمدار از رنگ زیبای رزگلد نیز در رنگ‌بندی خود استفاده خواهد کرد.

اگر به سابقه سامسونگ در انتخاب رنگ برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که سامسونگ یکی دو ماه پس از راهی کردن این گوشی‌ها به بازار، دو رنگ دیگر را به طیف رنگ‌های پرچمدار سابق خود اضافه کرد.

به این ترتیب حضور رنگ رزگلد نیز در رنگ‌بندی گلکسی اس ۸ به هیچ وجه دور از ذهن نخواهد بود. لازم به ذکر است در تصویر رندر شده‌ای که در آن گلکسی اس ۸ به رنگ رزگلد مشاهده می‌شود شاهد لبه‌‌های تیزی در قسمت کنار دوربین گوشی هستیم. به این ترتیب می‌توان گفت که احتمال دارد این تصویر دست‌کاری شده باشد و چه بسا که خبری از گلکسی اس ۸ در رنگ رزگلد نیز در کار نباشد.

لازم به ذکر است که اگر سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه گلکسی اس ۸ در رنگ رزگلد داشته باشد، این گوشی از همان مشخصات سخت‌افزاری نسخه اصلی گلکسی اس ۸ بهره خواهد برد.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که با توجه به تلاشی که سامسونگ برای افزایش فروش پرچمدران خود دارد، اگر قرار باشد گلکسی اس ۸ را در رنگ رزگلد شاهد باشیم، به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه را خواهیم داشت.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.