وان‌پلاس 3 و 3T به اندروید O آپدیت خواهند شد

مدیرعامل شرکت وان‌پلاس به تازگی تأیید کرده که پرچم‌داران فعلی این شرکت OnePlus 3 و OnePlus 3T به اندروید O آپدیت خواهند شد.

0

اگر از کاربران گوشی‌های اخیر وان‌پلاس هستید خبر خوبی برایتان داریم. وان‌پلاس از اولین شرکت‌هایی است که پس از رونمایی رسمی از Android O اعلام کرده وان‌پلاس 3 و 3تی به این نسخه از اندروید آپدیت خواهند شد.

بسیاری از شما این سوال را از من پرسیده‌اید؛ مفتخرم بگویم Android O به وان پلاس 3 و 3T خواهد آمد.

البته آقای پیتر لائو در مورد زمان عرضه این آپدیت چیزی نگفته و همان‌طور که می‌دانید حتی مشخص نیست گوگل چه زمانی Android O را برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس منتشر خواهد کرد. علاوه بر این مشخص نیست آیا پرچم‌دار قبلی وان‌پلاس یعنی OnePlus 2 هم به این نسخه آپدیت می‌شود یا خیر.

شرکت وان‌پلاس در حال آماده‌سازی OnePlus 5 بوده و این پرچم‌دار جدید قرار است با جهش از عدد 4 به زودی رونمایی شود. با این وجود از آن‌جا که تا عرضه رسمی نسخه بعدی اندروید چند ماه فاصله داریم احتمالاً وان‌پلاس 5 با اندروید 7.1 به بازار عرضه شده و زودتر از سایرین آپدیت خواهد شد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.