هواوی تبلت میان‌رده MediaPad M3 Lite 10 را معرفی کرد

با وجود استقبال کمتر مشتریان از تبلت‌ها در چندسال اخیر هواوی کماکان در این بازار فعال است و این‌بار مدل جدید 10 اینچی را از خانواده MediaPad M3 خود معرفی کرده است.

0

تبلت جدید هواوی با نام طولانی MediaPad M3 Lite 10 یک مدل 10 اینچی است که در چند نسخه با رم و حافظه داخلی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. این مدل در سه نسخه 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده که نسخه‌های 16 و 32 گیگابایتی از 3 گیگابایت رم و نسخه 64 گیگابایتی از 4 گیگابایت رم بهره می‌برند.

مدیاپد جدید هواوی دارای صفحه‌نمایش 10.1 اینچی IPS LCD با وضوح 1080p و پردازنده میان‌رده اما مناسب Snapdragon 435 کوالکام است. این پردازنده از هشت هسته پردازشی Cortex-A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 505 بهره می‌برد. اما یکی از نقاط قوت اصلی این تبلت چهار بلندگوی بهینه شده توسط شرکت هارمن کاردن است که این تبلت را برای تماشای فیلم‌ها ایده‌آل می‌کند. مدیاپد ام 3 لایت 10 همچنین با اندروید 7 و رابط کاربری EMUI 5.1 عرضه خواهد شد.

از سایر مشخصات این تبلت می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و در عقب، باتری 6600 میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت و اتصال LTE Cat.4 اشاره کرد. در مورد قیمت و زمان عرضه این تبلت هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.