صفحه‌نمایش OLED جدید سامسونگ را می‌توانید بکِشید

سامسونگ پس از این‌که صفحه‌نمایش قابل کشیدن خودش را هفته گذشته معرفی کرد حالا ویدئویی از عملکرد این پنل OLED به نمایش گذاشته است.

0

شکی نیست سامسونگ در حال حاضر پیشتاز فناوری OLED محسوب می‌شود و پس از عرضه صفحات خمیده و به‌کارگیری موفق آن در گوشی‌های هوشمندش نوبت به پنل‌های OLED جدیدی رسیده که انعطاف بیشتری داشته و قابل کشش هستند! صفحه‌نمایش OLED که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید 9.1 اینچی بوده و به گفته سامسونگ می‌تواند تا فاصله 12 میلی‌متر از هر دو طرف کشیده شود. این صفحه‌نمایش پس از رها شدن به وضوح و ابعاد اصلی خود بازمی‌گردد.

برخلاف صفحات خم شدنی که در گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 8 سامسونگ به کار گرفته شده بعید است صفحات جدید کشیدنی سامسونگ را در گوشی‌های هوشمند ببینیم. سامسونگ در عوض کاربرد این پنل‌های جدید را در پوشیدنی‌ها، اینترنت اشیا و کاربردهای مختلف هوش مصنوعی می‌داند. با این وجود تصویر وجود برجستگی و فرورفتگی و بافت‌های مختلف در گوشی‌ها و تبلت‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.