ال‌جی در جی 7 از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 استفاده خواهد کرد

ال‌جی نتوانست جی ۶ را به جدیدترین پردازنده اسنپ‌دراگون مجهز کند، از قرار معلوم ال‌جی از این امر درس گرفته است و قرار است ال‌جی در جی 7 از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 استفاده کند.

0

ال‌جی در گوشی پرچمدار جی ۶ خود به هر دری زد نتوانست این گوشی را به پردازنده جدید اسنپ‌دراگون تجهیز کند. این امر به لحاظ روانی بر روی مشتری تاثیر دارند و علاقه‌مندان گوشی‌های تراز اول ترجیح می‌دهند جدیدترین نسخه پردازنده اسنپ‌دراگون را بر روی گوشی خود به خدمت داشته باشند.

ال‌جی نیز که کاملا مشخص است برنامه‌های زیادی برای جی ۷ در سر می‌پروراند از هم اکنون با کوالکام در حال مذاکره است تا اطمینان خاطر حاصل کند که جدیدترین پردازنده اسنپ‌دارگون در سال ۲۰۱۸ که به احتمال زیاد آن‌ را با نام اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهیم شناخت در جی ۷ ال‌جی حضور پیدا خواهد کرد.

یکی از کارشناسان صنعت موبایل نیز در این زمینه مدعی شده است حضور اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در جی ۷ غیر قابل اجتناب است چرا که با توجه به افزایش حضور فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پرچمدار بعدی ال‌جی باید به پردازنده‌ای قوی و قدرتمند مجهز باشد که به راحتی از اجرای پردازش این فناوری‌های جدید بر بیاید.

ال‌جی سعی کرد در سال ۲۰۱۷ نسبت به سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های پرچمدار، پیش دستی کرده و جی ۶ خود را سریع‌تر از سایر رقبا راهی بازار کند. این امر به صورت موقت به نفع ال‌جی تمام شد اما همان‌‌‌گونه که اشاره کردیم باعث شد تا ال‌جی شانس استفاده از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را از دست بدهد و در عوض در جی ۶ شاهد حضور پردازنده نسبتا قدیمی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ هستیم.

لازم به ذکر است که ال‌جی مدعی شده گوشی جی ۶ با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ به نحوی بهینه‌سازی شده است که سایر گوشی‌های تراز اول نظیر گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و اکسپریا ایکس زد، با پردازنده ۸۳۵ به این اندازه بهینه‌ نشده‌‌اند.

اما بعید به نظر می‌رسد این ادعای ال‌جی بتواند خریداران علاقه‌مند به گوشی‌های همراه و پردازنده‌های پرقدرتمند را راضی نگه دارد.

با این حساب باید دید ال‌جی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در جی ۷ چه گُلی بر سر واحد موبایل این شرکت خواهد زد.

منبع phonearena.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.