اپ‌نت: معمار زندان Prison Architect

یک زندان شخصی در گجت اندرویدی خود داشته باشید، با نصب بازی Prison Architect زندانتان را طراحی کنید و بسازید. این بازی مهیج و جذاب را Paradox Interactive برای اندرویدی‌ها طراحی و عرضه نموده است. با نصب و اجرای آن ایده‌های طراحی خود را در قالبی جدید به نمایش بگذارید و از اجرای آن‌ها لذت ببرید.

0

در ابتدا باید یک زندان برای تعداد کثیری از زندانیان مختلف طراحی و ایجاد کنید به این صورت که ساختمان زندان را طراحی کرده و از مواد اولیه موجود استفاده نمایید تا در نهایت به بنای مدنظرتان دست یابید. در ادامه چیزی که موردنظر طراحان است مدیریت زندانیان و نحوه برنامه ریزی برای آن‌هاست. بدین معنی که باید برای مایحتاج آن‌ها لیست تهیه کرده و در زمان مناسب در اختیارشان قرار دهید. اگر نتوانید به موقع زندان و زندانیان را سامان‌دهی کنید با دعواها و زدوخوردهای شدیدی روبرو خواهید شد.

هرکدام از شخصیت‌هایی که در زندان با آن‌ها مواجه می‌شوید دارای خصوصیات منحصربفرد بوده بنابراین باید در نوع برنامه‌ریزی برای آن‌ها این مورد را لحاظ کنید. با ایجاد انواع سالن‌های غذاخوری، بهداری و… به ایجاد فضایی موردپسند زندانیان و دور از تشنج خواهید پرداخت. چالش‌های بازی بسیار ساده بوده و نیاز به مغز طراحی فوق حرفه‌ای ندارد اما به گونه‌ای طراحی شده و دارای ظاهری زیبا است که مخاطب را مدت‌ها به خود جذب می‌نماید. جلوگیری از فرار زندانیان نیز یکی  از چالش‌های مهیج Prison Architect به شمار رفته و بر جذابیت بازی افزوده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.