مایکروسافت نسل جدید قلم سرفیس را با تشخیص زاویه و 4096 درجه فشار معرفی کرد

دقایقی پیش مایکروسافت در کنار رونمایی از تبلت Surface Pro جدید همچنین قلم Surface Pen جدید را نیز با قابلیت‌های بیشتر و در چهار رنگ مختلف رونمایی کرد.

0

به ادعای مایکروسافت این قلم سریع‌ترین استایلوس میان تمامی رقباست و نسبت به نسل قبلی جهش بسیار بزرگی داشته است. قلم جدید حالا تأخیر کمتری داشته و با 12 گرم فشار فعال می‌شود. این قلم همچنین می‌تواند 4096 درجه فشار مختلف را تشخیص دهد که برای طراحان فوق‌العاده است. به ادعای مایکروسافت سرفیس پن دوبرابر عملکرد بهتری نسبت به قلم Apple Pencil آی‌پد پرو دارد.

این قلم که با سرفیس استودیو، سرفیس بوک، لپ‌تاپ سرفیس، سرفیس پرو 3 و جدیدتر و همچنین سرفیس 3 سازگاری دارد در رنگ‌های پلاتینیومی، مشکی، آبی نفتی و زرشکی عرضه خواهد شد و انرژی آن از یک باتری AAAA تأمین خواهد شد. قلم جدید سرفیس همچنین زاویه نوک را نیز تشخیص خواهد داد و علاوه بر این می‌توانید نوک آن را با انواع مختلف باریک‌تر و یا ضخیم‌تر تعویض کنید.

قیمت و زمان عرضه قلم جدید مایکروسافت هنوز اعلام نشده است.

منبع Microsoft
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.