گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تابستان به پشتیبانی از Daydream گوگل مجهز خواهند شد

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تابستان امسال از پلتفرم GoogleDay Dreams پشتیبانی خواهند کرد.

0

پلتفرم واقعیت مجازی Daydream VR حدود یک سالی می‌شود که از جانب گوگل معرفی شده است اما این پلتفرم آن‌گونه که باید و شاید در گوشی‌های همراه رواج پیدا نکرده است. از قرار معلوم اوضاع برای این پلتفرم واقعیت مجازیِ گوگل قرار است تغییر کند و در تابستان امسال گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ نیز از GoogleDay Dreams پشتیبانی خواهند کرد.

این گونه که پیداست گوگل عزم بر این دارد تا این پلتفرم را بیشتر در میان کاربران گوشی‌های تراز اول رواج دهد به همین منظور در کنار پرچمداران سامسونگ شاهد Daydream VR  برای پرچمدار بعدی ال‌جی نیز خواهیم بود.

فرآیند پشتیبانی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از Daydream VR نیز کار بسیار ساده‌ای است و از طریق آپدیت نرم ‌افزاری صورت می‌گیرد. در همین راستا یکی از مدیران ارشد واحد واقعیت مجازی نیز اعلام کرده است که گوگل پشتیبانی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ر ا به عنوان پرچمداران جدید و خوش‌فروش سامسونگ از پلتفرم GoogleDay Dreams  به فال نیک می‌گیرد. بد نیست بدانید سامسونگ نیز علاقه زیادی برای حضور در عرصه واقعیت مجازی دارد و تاکنون پلتفرم و سخت‌افزارهای مختلفی را در این زمینه راهی بازار کرده است.

به این ترتیب انتظار می‌رود با پشتیبانی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از پلتفرم Daydream VR در آینده شاهد قدرت و رواج بیشتر این پلتفرم جدید و هیجان انگیز باشیم.

منبع theverge.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.