ال‌جی V30 به صفحه‌نمایش OLED مجهز خواهد بود

طبق شنیده‌هایی از منابعی نامشخص، ظاهراً شرکت کره‌ای ال‌جی تصمیم گرفته در گوشی قدرتمند بعدی سری V خود، از تکنولوژی OLED در نمایشگرهایش استفاده کند.

0

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، LG V30 اولین گوشی پرچم‌دار این شرکت خواهد بود که از این تکنولوژی بهره می‌برد. همین منابع می‌گویند که این تلفن هوشمند احتمالاً در شهریور ماه امسال و دقیقاً یک سال پس از معرفی V20، معرفی خواهد شد. از آن جا که ال‌جی از صفحه‌نمایش‌های بزرگ برای سری V خود استفاده می‌کند، انتظار می‌رود اندازه صفحه در حدود ابعاد گلکسی اس 8 پلاس باشد.

در این منبع آمده که بیشتر پنل‌های صفحه‌ی OLED تولید شده در نیمه دوم سال توسط ال‌جی، برای ساخت گوشی‌های آینده همین شر‌کت، از جمله V30، و ما بقی نیز مورد استفاده‌ی شرکت‌های چینی تولید کننده تلفن‌های همراه قرار خواهد گرفت. همین منبع همچنین اظهار می‌کند که پرچمدار سال آینده، G7، دومین تلفن ال‌جی مجهز به نمایشگر OLED خواهد بود.

البته با توجه به اینکه این شنیده‌ها از منابعی نامشخص به گوش رسیده، در باور آن‌ها باید کمی شک کرد؛ البته استفاده از OLED نیز چندان بعید نیست.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.