سیستم‌عامل کروم به حالت شب مجهز شد

پس از مایکروسافت و اپل حالا نوبت به گوگل رسیده تا حالت شب را به سیستم‌عامل خود بیاورد. کاربران نسخه‌های آزمایشی Canary کروم خبر از افزوده شدن حالت Night Light به این سیستم‌عامل داده‌اند.

0

حالت شب یا Night Mode سعی می‌کند با کاهش نور آبی نمایشگر و تغییر دمای آن از خستگی چشم‌ها خصوصاً در نور کم و تاریکی جلوگیری کرده و به این ترتیب تأثیر منفی کمتری بر روی خواب کاربر بگذارد. این ویژگی حالا تقریباً در اکثر سیستم‌عامل‌های موبایلی اندروید، iOS و ویندوز موبایل وجود دارد و حتی به ویندوز 10 و macOS نیز آمده است. به همین دلیل گوگل نیز تصمیم گرفته این ویژگی مفید را به کروم‌بوک‌ها بیاورد.

اگر از نسخه‌ آزمایشی Canary کروم استفاده می‌کنید متوجه شده‌اید که این ویژگی به بخش تنظیمات سریع سیستم‌عامل اضافه شده است. گفتنی است نسخه Canary کروم همان‌طور که از نام آزمایشی آن پیداست ممکن است دارای باگ‌ها و اشکالاتی باشد و به همین دلیل اگر مهارت کافی ندارید بهتر است تا عرضه نسخه پایدار آن منتظر بمانید.

منبع Engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.