دوربین گلکسی اس 8 با امتیاز 88 در DxOMark پس از HTC U 11 و گوگل پیکسل در رده سوم قرار گرفت

سرانجام وب‌سایت مشهور DxOMark دوربین گلکسی اس 8 سامسونگ را بررسی کرده و امتیاز 88 را به این پرچم‌دار داد. به این ترتیب پس از HTC U11 و Google Pixel پرچم‌دار سامسونگ در رده سوم ایستاده است.

0

با وجود این‌که DxOMark همیشه دقیق‌ترین بررسی‌ها را انجام نمی‌دهد و نتایج آن قابل بحث است اما کماکان به عنوان یکی از معتبرترین مراجع بررسی دوربین‌های موبایلی محسوب می‌شود. این وب‌سایت به‌تازگی به دوربین گلکسی اس 8 امتیاز 88 را داده که مشابه گلکسی اس 7 اج و اچ‌تی‌سی 10 است. به این ترتیب گلکسی اس 8 پس از پرچم‌دار نورسیده اچ‌تی‌سی U 11 و گوگل پیکسل در رده سوم ایستاده است.

طبق بررسی‌های DxOMark این گوشی در فضای باز رنگ‌ها و نورسنجی را عالی ثبت خواهد کرد، در محیط‌های کم‌نور به خوبی نویز را کنترل می‌کند، عملکرد لرزش‌گیر آن بهبود یافته و سرعت فوکوس خودکار فوق‌العاده‌ای دارد. در عوض شارپنس یا وضوح تصاویر در کل گستره تصویر یکسان نیست و هر چه به کناره‌ها نزدیک‌تر شوید از وضوح تصویر کاسته خواهد شد.

همچنین عملکرد نسبتاً ضعیف‌تر تصاویر با فلش باعث شده تا گلکسی اس 8 امتیاز کمتری نسبت به پیکسل گوگل کسب کند. با این وجود کماکان گلکسی اس 8 یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند بازار داراست.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.