اپ‌نت: چالش‌های یک کارمند اداره! Office Space: Idle Profits

بعد از ساخت فیلم کمدی Office Space که ماجرای کارمندان یک شرکت بود یک بازی با عنوان Office Space: Idle Profits که همان موضوع را شامل می‌شود توسط Kongregate برای کاربران اندروید و iOS ساخته شد. در این بازی در نقش یک کارمند که نمی‌خواهد شغلش را از دست بدهد باید بازی کنید.

0

در این شرکت برخی کارمندان را باید تعدیل کنند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند شما نیز یکی از کارمندان سطح پایین آن هستید که ترس از دست دادن شغل خود را دارید. با کمک برخی دیگر از کارمندان ناراضی به جدال با رئیس‌ها می‌پردازید. این جدال به گونه‌ای بوده که وارد سیستم شرکت شده و ویروسی را وارد نموده تا اطلاعات را برداشته وکار آن را موقتا متوقف کرده و به هدف خودتان که ماندن در شرکت است برسید. گاهی نیاز است به مبارزه پرداخت پس باید در آن‌جا از تمام نیروی خود استفاده نمایید تا مراحل را به خوبی بگذرانید.

در Office Space: Idle Profits در نقش بازیگران فیلم بیشتر صحنه‌های خاص آن را تکرار خواهید کرد. در طول مراحل مختلف امتیازات و پول بیشتری کسب کنید تا به ساختمان‌‌ها و اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید. همچنین با بالا رفتن مراحل و سطح بازی به همکاران بیشتری که قصد کمک به شما را دارند دست می‌یابید. این بازی مهیج با ضربات محکم شما به صفحه نمایش پیش می‌رود یعنی هرچه خشمتان به خاطر اخراج از شرکت بیشتر بود به امتیازات بالاتری نیز دست می‌یابید. در مراحل بالاتر نیز با پرداخت پول‌های بیشتر به مراتب بالاتر و استفاده از امکانات بیشتر و نیز دسترسی به رییسان بلند مرتبه می‌رسید. این بازی به راحتی با کنترل یک دست نیز قابل اجرا می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.