موتو ایکس 2017 با نام Moto X4 عرضه خواهد شد

در حالی که موتورولا از سال 2015 به بعد گوشی جدیدی از سری موتو ایکس را به بازار عرضه نکرده، با این حال افشاکننده معروف توئیتری Evan Blass معتقد است که این روند به زودی تغییر پیدا خواهد کرد و این کمپانی آمریکایی با مالکیت چینی بار دیگر محصول بالا رده‌ای را از خانواده موتو ایکس معرفی خواهد کرد.

0

همان‌طور که میدانید اصلی‌ترین ویژگی گوشی‌های سری موتو ایکس کمپانی موتورولا بهره‌مندی از سخت افزاری قدرتمند در کنار قابلیت شخصی قاب پشتی به واسطه فروشگاه آنلاین موتو میکر است و انتظار داریم که این خصلت‌ها به نسخه 2017 که Moto X4 نام‌گذاری شده هم به ارث خواهد رسید.

منبع خبر هرچند اذعان به آن دارد که هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه گوشی بالا رده جدید موتورولا در دست نیست، با این حال می‌توان حدس زد که این تاریخ زیاد هم دور نیست. همچنین در گزارش ذکر شده که این گوشی اگرچه یک بالا رده است، با این حال به دلیل بهره‌مندی از تراشه اسنپ‌دراگون 660 نمی‌توان از آن به عنوان یک پرچم‌دار یاد کرد.

در سوی دیگر با توجه به اولین عکس منتسب به موتو ایکس 4، می‌توان گفت که موتورولا در طراحی نسل جدید گوشی‌های هوشمندش تغییر چندانی نداده است. موتو ایکس 4 زبان طراحی مشابهی را در مقایسه با نسل‌های پیشین دارد، هرچند اندازه‌ صفحه‌ نمایش این گوشی هوشمند با کاهش نیم اینچی به 5.5 اینچ رسیده است.

از دیگر  ویژگی‌های احتمالی گوشی هوشمند Moto X4 می‌توان به بدنه‌ای تمام فلزی با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب (به احتمال زیاد بر اساس گواهی عایقی IP86)، نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‌دی، 4 گیگابایت حافظه رم، سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه هوم، دوربین دوگانه و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی که از فناوری توربو شارژ پشتیبانی می‌کند اشاره نمود.Evan Blass معتقد است که این محصول هم مانند گوشی‌های موتو جی 5 و جی 5 پلاس در بازار ایالات متحده با برچسب قیمتی زیر 500 دلار عرضه خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.