مایکروسافت زبان طراحی جدید Fluent Design را برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد

مایکروسافت ساعتی پیش در کنفرانس Build خود از زبان طراحی جدیدی برای اپلیکیشن‌های مایکروسافت با نام فلوئنت دیزاین رونمایی کرد. این طراحی تازه قرار است به یکپارچه شدن هر چه بیشتر اپلیکیشن‌های ویندوزی کمک کند.

0

Fluent Design که پیش از این با نام پروژه نئون شناخته می‌شد به عنوان بخشی از آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 معرفی شد. این زبان طراحی البته نسبت به طراحی فعلی ویندوز 10 تغییرات چشمیگری نخواهد داشت اما مایکروسافت چند ویژگی کلیدی با نام‌های Light (نور)، Depth (عمق)، Motion (حرکت)، Material (ماده) و Scale (مقیاس) را به عنوان زیربنای این طراحی در وب‌سایت Fluent معرفی کرده است.

به گفته مایکروسافت کوچ به این زبان طراحی به مرور و آهسته آهسته انجام خواهد شد و کاربرد قلم نیز در این طراحی بیش از گذشته خواهد بود. ویدئوی Fluent Design مسلماً دید بهتری از این طراحی به شما خواهد داد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.