حالا ۵۰۰ میلیون دستگاه از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند

مایکروسافت دقایقی پیش اعلام کرد تعداد دستگاه‌هایی که با ویندوز 10 کار می‌کنند حالا به 500 میلیون دستگاه رسیده است. این رقم هشت ماه پیش 400 میلیون دستگاه بود.

0

در مراسم توسعه‌دهندگان Build مایکروسافت در سیاتل این شرکت حالا تعداد دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10 را 500 میلیون اعلام کرده است. مایکروسافت که پیش از این ادعا کرده بود این رقم تا سال 2018 به یک میلیارد خواهد رسید سال گذشته اعتراف کرد رسیدن به این رقم بیش از این‌ها زمان خواهد برد. با پایان یافتن پیشنهاد ارتقای رایگان ویندوز 7 و 8 به ویندوز 10 سرعت رشد ویندوز جدید مایکروسافت کاهش یافت و با وجود این‌که ویندوز 10 موبایل برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی عرضه شد تعداد این گوشی‌ها آن‌قدر محدود بود که تفاوت خاصی در آمار ایجاد نکرد.

منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت انتظار دارد تعداد کاربران فعال ویندوز 10 تا پایان ماه آینده به 550 میلیون و تا پایان تابستان به 575 میلیون برسد و به نظر می‌رسد این تخمین دور از انتظار نیست.

مایکروسافت حالا سعی دارد توسعه‌دهندگان را به ساخت اپلیکیشن‌های یونیورسال ویندوز 10 ترغیب کند که در استور ویندوز قرار گرفته و به این ترتیب بر روی ویندوز 10 اس و ویندوز 10 موبایل نیز قابل اجرا باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.