گوگل کروم برای اندروید به قابلیت‌های استفاده آفلاین مجهز شد

دی ماه سال گذشته بود که گوگل، مرورگر محبوب خود را در پلتفرم اندروید با یک ویژگی بسیار کاربردی آپدیت کرد: قابلیت دانلود صفحات وب برای باز کردن آن‌ها بصورت آفلاین. قابلیتی که به گفته گوگل، بیش از ۴۵ میلیون بار در طول هفته مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این نشانه‌ای برای این شرکت بود تا قابلیت‌های بیشتری را در این زمینه به کروم اندروید بیفزایند.

0

از حالا به بعد با نگه‌داشتن انگشتتان بر روی هر لینکی در این مرورگر، بدون این که آن صفحه را باز کنید، می‌توانید آن را برای استفاده‌ی آفلاین بعدی دانلود نمایید. علاوه بر این، در صورتی‌که وقتی به اینترنت دسترسی ندارید صفحه‌ای را باز کنید، در پایین صفحه دکمه‌ای اضافه شده که با فشردن آن به محض دسترسی مجدد به اینترنت، کروم به صورت اتوماتیک آن صفحه را دانلود می‌کند تا بعداً بتوانید بدون اینترنت هم آن را باز کنید. در نهایت، حالا وقتی می‌خواهید یک تب جدید در این مرورگر باز کنید، در کنار صفحاتی که برای مرور آفلاین دانلود کرده‌اید، یک نشان مخصوص وجود دارد و همچنین آخرین دانلودهای شما نیز در همین‌جا لیست شده‌اند.

برای استفاده از این قابلیت‌های جدید در دستگاه اندرویدی خود، باید آخرین نسخه‌ی مرورگر محبوب گوگل کروم را نصب کنید.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.