راه اندازی جدیدترین سرویس‌های شبکه دولت و توسعه خدمات دولت همراه در استان قم

همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری استان قم، استعلام جغرافیایی کدپستی و استعلام املاک توسط دستگاه‌های اجرایی عملیاتی گردید.

0

همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری استان قم و با ارائه سرویس‌های پایه پروژه‌ی اقتصاد مقاومتی در این استان با عنوان پایگاه ملی نشانی‌های مکان محور کشور  (GNAF) توسط شرکت پست، تعداد خدمات شبکه دولت در قم به ٣٢ سرویس رسید.

گفتنی است در این جلسه صادقی استاندار قم از راه اندازی دولت همراه با اجرای کددستوری #۰۲۵*۴* به زودی در استان قم خبر داد. وی گفت: به زودی در این استان خدمات شهرداری و دستگاه‌های عمومی غیر دولتی نیز به‌صورت مشابه و با کد دستوری #۲۲۵*۴* راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه‌ی پیاده سازی دولت همراه در استان قم، خواندن کونتورهای آب و برق و گاز نیز به‌صورت هوشمند با همکاری اپراتورهای موبایل صورت خواهد گرفت. سال گذشته نیز دسترسی به کارتابل مدیران بر روی تبلت خود در این استان عملیاتی شده بود. تاکنون خدمات دولت همراه در هفده استان کشور بر بستر سرکد ۴ پلتفرم یکپارچه خدمات دولت همراه راه اندازی گردیده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.