گلکسی اس 7 در حال حاضر پراستفاده‌ترین گوشی سامسونگ در دنیاست

سامسونگ سال سختی را پشت سر گذاشت و با معرفی گلکسی اس 8 تلاش داشت تا مشکلات خود را پشت سر بگذارد، اما بزرگ‌ترین و پراستفاده‌ترین محصول سامسونگ در بازار هم‌اکنون گلکسی اس 7 است.

1

هنگامی که گلکسی اس 7 عرضه شد همه ما می‌دانستیم که این محصول یک محصول فوق قوی و موفق خواهد بود، اما هیچ‌گاه نمی‌شد تصور کرد که تا این حد بزرگ باشد.

بر اساس گزارشی که آژانس تبلیغاتی ScientiaMobile عرضه کرده، در سه ماه اول سال 2017 گوشی گلکسی اس 7 بیشترین میزان جستجو در سطح اینترنت را در بین تمامی محصولات سامسونگ داشته است. به عبارت دیگر گلکسی اس 7 پرکاربردترین گوشی سامسونگ در بین کاربران بوده است.

حال سوال بعدی این است که گوشی انقلابی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 نیز به این سرنوشت خواهد رسید؟ ممکن است کمی زمان ببرد تا این امر تحقق یابد، پیش از اینکه گلکسی اس 7 پرکاربردترین گوشی باشد، همه خیال می‌کردیم که این عنوان دست گلکسی اس 6 باشد، اما تا همین سال پیش این عنوان در دستان گلکسی اس 5 بود.

البته نکته‌ای که وجود دارد این است که اکثر این گوشی‌ها بر اساس یک برنامه دو ساله به کاربران عرضه می‌شوند و کاربرانی که گوشی را از اپراتورهای مورد تایید سامسونگ خریداری می‌کنند تا دو سال موظف به استفاده و پرداخت اقساط گوشی هستند. بدین‌ترتیب دو سال گلکسی اس 5 مورد استفاده بوده و پس از آن گلکسی اس 7 وارد برنامه اپراتورها و کاربران شده است.

گلکسی اس 5 میلیون‌ها نسخه فروخت و همین انتظار نیز در مورد گلکسی اس 7 وجود داشت. حتی حال که گلکسی اس 8 عرضه شده است، گلکسی اس 7 یک تخفیف ویژه خورده و همچنان با قدرت به فروش خود ادامه می‌دهد.

این شرکت تبلیغاتی حال تمرکز خود را روی آمار گلکسی اس 8 منعطف کرده است و باور دارد که پتانسیل این گوشی بیش از دیگر محصولات سامسونگ است و اگر سامسونگ بتواند fکاربران خود را مجاب به خرید کند، فروشی فوق‌العاده منتظر این دستگاه خواهد بود.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    S7 واقعا یه شاهکاره