گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ به بازار ایران معرفی شدند

شرکت سامسونگ شب گذشته 14 اردیبهشت ماه 1396 در مراسمی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به عنوان آخرین پرچمداران خود در بازار تلفن همراه به بازار ایران معرفی کرد.

0

در این مراسم که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران و با حضور مدیران ارشد شرکت سامسونگ در ایران، نمایندگان رسانه‌ها و جمعی از کاربران وفادار و همچنین کاربرانی که برای پیش‌خرید این گوشی‌های هوشمند ثبت نام کرده بودند، برگزار شد، ابتدا آقای بام سوک هانگ مدیرعامل دفتر شرکت سامسونگ در ایران به روی صحنه رفت تا ضمن خوشامدگویی به حضرین به رونمایی و معرفی این گوشی‌های هوشمند بپردازد.

وی در سخنان خود اعلام کرد شرکت سامسونگ همواره نقشی پیشرو در لحظات تعیین‌کننده‌ صنعت موبایل داشته، لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به دستگاهی برتر تبدیل کرد‌ه‌ است. ابزاری آن قدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد و در عین حال آنقدر فراگیر باشد که تمام‌ جهان ما در آن جای گیرد.

مدیرعامل دفتر شرکت سامسونگ در ایران سپس با رونمایی از این پرچم‌داران در ایران گفت: سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عصری جدید می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند.

بام سوک هانگ خاطرنشان کرد: بیش از ۵ سال تحقیقات در شرکت سامسونگ نشان داد که کاربران با وجود علاقه به صفحه‌ نمایش بزرگ، ترجیح می‌دهند گوشی با ابعاد کوچک‌تر داشته باشند. شرکت سامسونگ با اتکا به همین تحقیقات، گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را طراحی کرد که بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بین محصولات موجود در بازار دارند.

گلکسی اس 8 پلاس در کنار جی 6 ال‌جی در مقام مقایسه

در ادامه برنامه نوبت به علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ با اشاره به ایده اصلی خلق این محصول جدید که داشتن تجربه‌ای فراتر از مرزهاست، گفت: گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس آغازگر عصر جدیدی در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند هستند که تجربه‌ای فراتر از چارچوب‌ها و محدودیت‌های سابق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل در تعاملات تبلیغاتی‌مان با مشتریان از عبارت «از کران گذر» استفاده کرده‌ایم.

جعفریه همچنین درباره پیش‌فروش آنلاین این محصول گفت: پرچم‌داران جدید سامسونگ با استقبال بالایی مواجه شدند به طوری که تنها در ظرف مدت  ۴ روز  تمامی گوشی‌هایی که به صورت آنلاین برای پیش‌فروش عرضه شده بودند، کاملا به فروش رسید.

مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ادامه به طور خلاصه چهار ویژگی بارز و کاربردی گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را برای حاضرین در مراسم توضیح داد که شامل طراحی فوق‌العاده بدنه این پرچم‌داران و خوش دست بودن آن‌ها، دوربین پیشرفته و باکیفیت که به فناوری دوآل پیکسل مجهز است، امنیت فوق‌العاده با امکان استفاده از سه نوع تایید هویت بیومتریک و در نهایت پیشتیبانی از زبان فارسی و امکانات مورد نیاز فارسی‌زبانان از جمله تقویم و صفحه‌کلید فارسی هستند.

علی جعفریه در ادامه با اشاره به اینکه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با لوازم جانبی ویژه‌ و سرویس‌‌های خدمات پس از فروش VIP از سوی سامسونگ در بازار ایران عرضه می‌شوند، خاطرنشان ساخت: سامسونگ با توجه به تعهد خود به مشتریان گوشی‌های گلکسی اس8 و اس 8 پلاس را با سرویس VIP  در بازار ایران عرضه می‌کند. کاربرانی که این گوشی‌های هوشمند را با گارانتی معتبر خریداری و تا پایان تیرماه فعال کنند، سرویس VIP سامسونگ موبایل شامل حال آن‌ها می‌شود. در این سرویس کاربرانی که صفحه نمایش گوشی‌شان شکسته است تا پایان سال 1396 تنها با پرداخت ۱۷۰ هزار تومان می‌توانند صفحه‌‌نمایش گوشی خود را تعویض کنند.

سپس نوبت پس از نمایش ویدئویی جذاب از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی اس 8 نوبت به علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ در ایران رسید تا به روی صحنه بیاید و سخنان خود را اینگونه آغاز کند: گوشی‌های گلکسی اس 8  و اس 8 پلاس صفحه‌نمایش بزرگی‌تری به نسبت گلکسی اس 7 و اس 7 اج دارند اما به دلیل استفاده از صفحه نمایش خمیده و کوچک‌تر شدن قطعات سخت‌افزاری نظیر تراشه ۱۰ نانومتری به کار رفته در این محصولات، ابعاد بدنه تغییر محسوسی نکرده و تنها در حد چند میلی‌متر است.

کدخدایی در ادامه تاکید کرد: پرچم‌داران جدید سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که تاییدیه Mobile HDR Premium را دریافت کرده‌اند. این تاییدیه به این معنی است که صاحبان این گوشی‌های می‌توانند واقعی‌ترین و گسترده‌ترین طیف رنگی را به هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی مشاهده کنند.

مدیر بخش مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ در ایران با اشاره به ابزار جانبی خاص DeX سامسونگ افزود: در کنار گوشی‌های پرچم‌دار امسال سامسونگ دستگاه SAMSUNG DeX را نیز معرفی کرده که کاربران با استفاده از این دستگاه می‌توانند گوشی خود را به یک صفحه نمایش متصل و از اپلیکیشن‌ها و اطلاعات گوشی خود روی محیط دسکتاپ استفاده کنند.

نمایش جالب قابلیت مقاومت در برابر آب گلکسی اس 8 در حاشیه مراسم معرفی به بازار ایران

وی افزود: گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای تاییدیه ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 هستند و از کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. قابلیت شارژ سریع و باتری‌های ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (گلکسی اس 8) و ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی (گلکسی اس 8 پلاس) باعث می‌شود تا کاربران مدت‌ زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد، از گوشی استفاده کرده و حتی در صورت نیاز به شارژ مجدد، این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

جدیدترین پرچمداران سامسونگ در بازار تلفن همراه در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی  (Maple Gold) از ابتدای هفته آینده در فروشگاه‌های معتبر سامسونگ قابل خریداری هستند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.