تصاویر جدید عدم حضور جک هدفون در Honor 9 هواوی را تأیید می‌کنند

با پیشرفت روزانه‌ی فناوری، رفته‌رفته سازندگان دستگاه‌های مختلف سعی می‌کنند اجزای داخلی ساخته‌های خود را تغییر داده و آن‌ها را بهبود بخشند. به تازگی همه به فکر حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و جایگزینی آن با پورت USB Type-C افتاده‌اند؛ این‌بار نوبت Honor.

0

تاکنون اپل و اچ‌تی‌سی این کار را کرده‌اند و بقیه سازندگان نیز به مرور در حال اعمال این تغییر در جدیدترین گوشی‌های خود هستند حالا ظاهرا نوبت به هواوی رسیده تا این تغییر را در بمحصول جدید برند Honor حود آزمایش کند و قید این درگاه ۳.۵ میلی‌متری را بزند و به جرگه‌ی حذف‌کنندگان آن بپیوندد.

تصاویری که تا پیش از این منتشر شده بود تا حدود بسیار زیادی مشابه تصاویری که امروز نشانتان خواهیم داد بودند ولی هیچ‌کدام شمای خوبی از پایین یا بالای دستگاه نشانمان نمی‌دادند اما حالا تصاویر جدید Honor 9 را از زوایای دیگری نیز نشان می‌دهد.

در این تصاویر شاهد هستیم که در این محصول جک موسوم حذف شده و حالا در پایین دستگاه فقط شاهد درگاه USB Type-C و بلندگوی گوشی هستیم. ذر این تصاویر همچنین شاهد هستیم که این دستگاه دارای دوربین دوگانه نیز خواهد بود و طراحی کلی دستگاه مشابه سری قبل آن است. تغییری که در ظاهر وجود دارد این است که به نظر می‌رسد طراحان تصمیم گرفته‌اند حسگر اثر انگشت را از پشت، به جلوی دستگاه منتقل کنند.

لازم به ذکر است که این تصاویر از منابع رسمی منتشر نشده؛ لذا ممکن است چیزی که در واقع خواهیم دید، با این تصاویر متفاوت باشد.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.