اپلیکیشن والپیپر گوگل حالا والپیپرهای رایگان و با کیفیت بالای بیشتری را عرضه می‌کند

شاید مانند برخی از کاربران از این موضوع بی‌خبر باشید که گوگل اپلیکیشن والپیپر مخصوص به خود را دارد که سال گذشته و تقریباً همزمان با عرضه گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال عرضه شده است.

0

این اپلیکیشن که با نام Google Wallpapers شناخته می‌شود قابل استفاده در تمامی دستگاه‌های اندرویدی است و انصافاً شاهد تصاویر خارق‌العاده‌ای در آن هستیم.

حالا جدیدترین خبر در خصوص این اپلیکیشن این است که در آپدیت جدیدی که گوگل امروز برای آن عرضه کرده علاوه بر رفع برخی باگ‌ها و بهبود رابط کاربری این اپلیکیشن، والپیپرهای جدید و رایگان فوق‌العاده‌ای به مجموعه تصاویر آن افزوده شده است.

اپلیکیشن Google Wallpapers هم‌اکنون دارای تقریباً 300 والپیپر با کیفیت بسیار بالاست  که در پنج دسته  منظره شهری، زمین، مناظر، زندگی، و بافت تقسیم‌بندی شده‌اند و همانطور که اشاره کردیم استفاده از آنها کاملاً رایگان است.

اپلیکیشن  منظره، زمین، مناظر، زندگی، و بافت. تقریباً با تمامی دستگاه‌های اندرویدی مجهز به اندروید 4.31 و بالاتر سازگار است و اگر دستگاه شما به اندروید 7 و بالاتر مجهز باشد می‌توانید از قابلیت جالب این اپلیکیشن که امکان استفاده از دو تصویر متفاوت در صفحه قفل و صفحه اصلی گوشی را می‌دهد، استفاده کنید.

قابلیت جالب دیگر این اپلیکیشن امکان تنظیم خودکار آن برای دانلود و تغییر روزانه والپیپر گوشی اندرویدی شما در صورت دسترسی به اینترنت است. اگر تجربه استفاده از این اپلیکیشن را ندارید همین حالا می‌توانید آن را از لینک پائین و به طور مستقیم دریافت و نصب کنید.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.