98 درصد کاربران ایرپاد بی‌سیم اپل از خرید خود راضی هستند

با وجود مشکلاتی در فراهم‌آوری موجودی کافی از ایرپادها، آن دسته از افرادی که به قدر کافی خوش‌شانس بوده‌اند تا یک نمونه از آن‌ها را خریداری کنند، بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده، ظاهراً به شدت از خرید خود راضی هستند و خرید ایرپادهای بی‌سیم اپل را به سایرین هم پیشنهاد می‌کنند.

1

خریداران این محصول برای تحویل ایرپادهای خود باید دو ماه صبر می‌کردند. اما طبق نظرسنجی که Creative Strategies and Experian انجام داده، حدود ۹۸ درصد از کاربران ایرپادهای بی‌سیم اپل، از خرید خود راضی هستند. این تحقیق بین ۹۴۲ نفر انجام شده که از میان این تعداد، ۸۲ درصد افراد از خرید خود “به شدت راضی” و ۱۶ درصد دیگر نیز “راضی” بودند. دو درصد باقی‌مانده نیز یا “بدون نظر خاصی” یا “ناراضی” بودند.

این نکته از این نظر حائز اهمیت است که این نسبت از رضایت‌مندی در محصولات اپل، یک رکوردزنی محسوب می‌شود. هر دو دستگاه آیفون و آی‌پد دارای میزان رضایت ۹۲ درصدی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ بوده‌اند. این در حالی‌ست که این عدد برای اپل واچ در سال ۲۰۱۵، حدود ۹۷ درصد بوده‌است.

علاوه بر این، طی این نظرسنجی از کاربران پرسیده شد که تا از صفر تا ده تا چه میزان به سایرین پیشنهاد خرید ایرپادهای بی‌سیم اپل را می‌دهند. نتیجه عددی حدود ۷۵ بود. عدد مشابه برای آیفون ۷۲ می‌باشد. برای فهم بیشتر مفهوم این عدد لازم به ذکر است که چنانچه محصولی نمره‌ی بیش از پنجاه کسب کند، به عنوان یک محصول “عالی” و چنانچه نمره‌ی بیش از هفتاد به دست آورد، به عنوان محصولی در حد “کلاس جهانی” شمرده خواهد شد.

در این نظرسنجی همچنین از کاربران در مورد رضایت آن‌ها از بعضی خصوصیات ایرپادها پرسش شد که چنین آماری به دست آمد: ۹۳ درصد رضایت از اینکه ایرپادها از گوششان بیرون نمی‌افتد؛ ۹۵ درصد رضایت از اینکه عمر باتری آن‌ها مناسب است؛ ۹۷ درصد رضایت از جعبه‌ی مخصوص ایرپادها که علاوه بر نقش نگهداری، نقش شارژ ایرپادها را نیز برعهده دارد؛ و ۹۸ درصد رضایت از سرعت مناسب شارژ ایرپادها.

در آخر از افراد مورد مطالعه خواسته شد که با ذکر چند کلمه، ایرپادهای خود را توصیف کنند که از این میان، کلمات زیر پرمصرف‌ترین کلمات بودند:

  • فیت
  • جادویی
  • کیفیت صدا
  • راحت
  • عاشق
  • صدای خوب
  • عمر باتری

حدوداً یک سال از زمان معرفی ایرپادهای اپل که بیش از همه به درد آیفون ۷ بدون جک هدفون می‌خورد، می‌گذرد. از زمان آغاز عرضه این محصول، هنوز هم موجودی و سرعت تولید آن به حد قابل قبولی نرسیده و خریداران به گفته‌ی اپل باید حدود شش هفته منتظر بمانند تا بتوانند خرید خود را تحویل بگیرند.

منبع TechPinion
از طريق PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد امین مروج می‌گوید

    منم یکیشو دارم خیلی راضی هستم از نحوه کانکت شدنش به گوشی گرفته تا جعبه نگهدارندش و اینکه هر هدفنی میکروفن خودشو داره و شما بصورت تک تک هم می تونید ازش استفاده کنید،شارژ دهیش هم مناسبه کیسش هم که پاوربانکشه. من سبک توی گوش قرار گرفتنشو خیلی دوست ندارم همیشه موقع ورزش احساس می کنم ممکنه بیوفته. در کل عالیه و به سایر دوستان هم پیشنهاد می کنم.