اپ‌نت: بازی پیکان Arrow.io

یک بازی بسیار کم حجم و ساده اما مهیج با نام Arrow.io توسط استودیوی بازی‌سازی Cheetah Games برای کاربران اندرویدی طراحی و ساخته شده است. می‌توانید ساعت‌ها مشغول بازی آسانی شوید که جنبه رقابتی آن برایتان اعتیادآور می‌باشد.

0

جریان بازی به هدایت یک تیر برمی‌گردد که در طول مسیر خود باید امتیاز کسب نماید. این امتیازات در شکل الماس‌هایی رنگی بوده که در میانه مسیر و در مکان‌های مختلف صفحه بازی تعبیه شده‌اند. بازیکن باید بتواند تیر را به خوبی هدایت نماید تا تمامی الماس‌ها را دریافت کند و به امتیازات بالاتری نسبت به رقیبان دست یابد. علاوه بر وجود الماس در طول مسیر بازی موانعی نیز طراحی شده‌اند که تیر با برخورد به آن‌ها از بین می‌رود و بازی از ابتدا آغاز می‌شود. در نتیجه بازهم باید دقت بالایی را به کار برد تا از برخورد تیر به موانع جلوگیری به عمل آید.

در بالا از واژه رقیبان استفاده شد. بله بازی Arrow.io به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود که در حالت آفلاین بازیکن با هوش مصنوعی رقابت کرده و در حالت آنلاین به رقابت با سایر کاربران واقعی از سرتاسر دنیا می‌پردازد. این بازی در راستای داشتن حجم کم‌تر دارای گرافیک چشم‌گیری نبوده اما حالت رقابتی بازی و فضای زیبای آن مخاطب را به شدت مجذوب می‌نماید. لازم به ذکر است که Arrow.io هیچ نقطه پایانی ندارد و این رقابت بی پایان تنها برای رسیدن به امتیازات بالاتر ادامه پیدا می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.