تعداد بازیکنان بازی اورواچ حالا به بیش از 30 میلیون نفر رسیده است

شرکت بلیزارد سال‌هاست که تخصص خود را در زمینه بازی‌های تیمی آنلاین ثابت کرده و توانسته عناوین خاطره‌انگیز و قوی را به بازار عرضه کند. حال بازی Overwatch نیز به این عناوین اضافه شده است.

0

این شوتر اول شخص که به نوعی می‌توان گفت جزو اولین تجربیات اول شخص بلیزارد نیز به شمار می‌رود، توانسته پنج میلیون کاربر تازه را در طی سه ماه اخیر به بازی خود اضافه کند تا در مجموع سی میلیون کاربر فعال جهانی داشته باشد. البته این ارقام برای بلیزارد خیلی زیاد نیست. به هر حال این شرکت مجموعه World of Warcraft را در رزومه خود دارد و مطمئنا 30 میلیون کاربر برایش آنقدر زیاد نیست. اما مهم میزان رشد سریع این بازی که هنوز یک سال از عرضه آن نگذشته و قیمتی حدود 40 دلار دارد و به صورت رایگان قابل بازی نیست. اما همچنان با این وضعیت به راه خود ادامه می‌دهد.

مهر ماه سال گذشته این بازی با 20 میلیون کاربر کار خود را آغاز کرد و توانست در دی ماه تا 25 میلیون نیز کاربران خود را افزایش دهد. حال سه ماه گذشته و 30 میلیون کاربر در حال انجام این بازی هستند. با اینکه سرورهای بلیزارد به شدت رقابتی هستند و بازی کردن برای اولین بار خیلی سخت خواهد بود، اما بلیزارد توانسته که سیستم امتیازدهی و رنکینگ را طوری طراحی کند که کاربرانی که برای اولین بار وارد سرور می‌شوند مشکلی نداشته باشند و با دشمنی قوی‌تر از خودشان سر و کله نزنند. گفتنی است Overwatch در سال 2016 از سوی اکثر منتقدین به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد و بلیزارد این بازی را هم برای PC و هم ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عرضه کرده است.

بیش از 30 میلیون کاربر به Overwatch ملحق شدند!

قهرمانان، ممنون برای اینکه با ما رشد می‌کنید. هیچ‌گاه نمی‌توانستیم خواستار تیم بهتری باشیم.

(Overwatch (@PlayOverwatch –

همچنین بازی Hearthstone نیز که دو سال عرضه شد هم توانسته به آمار خوبی برسد. این بازی رایگان است و یک بازی کارت محور است که در آیفون خود نیز می‌توانید آن را اجرا کنید. این بازی تا به حال توانسته 50 میلیون کاربر را مهمان خود کند و انتظار می‌رود Overwatch نیز در همین مدت زمان با اینکه قیمتی 40 دلاری دارد به این میزان کاربر برسد.

 

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.